o różnicach w wychowaniu [cross]

401. Data: 2010-11-21 11:58:25

Temat: Re: o różnicach w wychowaniu [cross]
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4ce902f8$5$22816$65785112@news.neostrada.pl...

> właśnie, podobał mi się ten spokój :)

Ale... co zrobic z tzw. handlowcami?

402. Data: 2010-11-21 12:03:13

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale... co zrobic z tzw. handlowcami?
?
hihi, nie wiem o co chodzi

kiwiko

403. Data: 2010-11-21 12:07:32

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Nov 2010 09:04:50 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie znam faceta doceniajacego jej talent,

Może po prostu nie znasz takich, co znają się na talentach ;P
Zresztą ja też nie znam faceta doceniającego jej talent.
Natomiast znam wielu _mężczyzn_ doceniających _talenty_
(nie tylko Barbry).

> kobiet cala chmare...

Ja mniej więcej tyle co i mężczyzn.

Pozdrawiam,
M.

404. Data: 2010-11-21 12:31:02

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=W0_KCOHaE3A

405. Data: 2010-11-21 12:40:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może po prostu nie znasz takich, co znają się na talentach ;P
> Zresztą ja też nie znam faceta doceniającego jej talent.
> Natomiast znam wielu _mężczyzn_ doceniających _talenty_
> (nie tylko Barbry).

Mocne. Pirz wiencej.

406. Data: 2010-11-21 12:45:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://www.youtube.com/watch?v=W0_KCOHaE3A

Mniej wiecej, z tym, ze w stosunku do ludzi z wlasnej firmy zwykle sa
otwarcie, lagodnie rzecz ujmujac "nieprzyjemni". Premie, targety i z kazdego
zrobimy bydlo.

407. Data: 2010-11-21 13:00:14

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Nov 2010 13:40:14 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mocne. Pirz wiencej.

Zdanie "Nie znam faceta doceniajacego jej talent" rzeczywiscie
powinnam pozostawić bez komentarza. Wystarczająco wiele mówi...
Przepraszam. Już nie będę.

Pozdrawiam,
M.

408. Data: 2010-11-21 13:12:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdanie "Nie znam faceta doceniajacego jej talent" rzeczywiscie
> powinnam pozostawić bez komentarza. Wystarczająco wiele mówi...
> Przepraszam. Już nie będę.

Kontynóój, nie lenkaj siem.

409. Data: 2010-11-21 16:13:06

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mniej wiecej, z tym, ze w stosunku do ludzi z wlasnej firmy zwykle sa
> otwarcie, lagodnie rzecz ujmujac "nieprzyjemni". Premie, targety i z
to tylko tam, gdzie jest jakaś rywalizacja
w mojej pracy liczy się wspólny wysiłek dla ogólnego dobra
teraz myślę, że w poprzedniej też tak było
może to prawda, że nie mam ambicji ;)

kiwiko

410. Data: 2010-11-21 16:21:01

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-listopad-10 w ramce
<news:4ce828b4$0$21003$65785112@news.neostrada.pl> pędzel medea zmalował:

> A ja tego samego dnia, co Charlie Chaplin. :)

Mówię - tu sę nieprzypadkowi ludzie na tej całej psp :)

Chorzy psychicznie nie rozumieją zakazu palenia
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Co by było gdyby
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...