o różnicach w wychowaniu [cross]

421. Data: 2010-11-21 18:52:41

Temat: Re: o różnicach w wychowaniu [cross]
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:icbm32$6t0$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Po prostu nigdy nie mialas kontaktu ze srodowiskiem prawdziwych,
> agresywnych handlowcow.
nie mają o czym ze mną gadać
może to i lepiej
dla mnie ;)

kiwiko

422. Data: 2010-11-21 19:19:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Bo kilka minut wystarczy czasem, by księżyc zmienił swój dom.

Ojaciekrece.

> Prawda

A la Chiron

423. Data: 2010-11-21 19:20:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Burk.

Bórk.

424. Data: 2010-11-21 19:20:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i podpadniesz Ghostowi :)

Zarty, zarty..

425. Data: 2010-11-21 21:58:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-21 19:03, Chiron pisze:

> Szerokość geograficzna typu: szerokość Wrocławia - zupełnie wystarczy.
> Data- najlepiej z dokładnością do minuty. Bo kilka minut wystarczy
> czasem, by księżyc zmienił swój dom. To główne tranzyty: położenie
> słońca i księżyca.

No niestety, nie znam dokładnej godziny urodzenia.

Ewa

426. Data: 2010-11-21 22:33:53

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niestety, nie znam dokładnej godziny urodzenia.

To se spróbuj przybliżoną. W przód i w tył.
Może akurat w tym czasie się nie zmienił.
Mnie wyszło takie ładne coś. :)

http://www.astrolabium.pl/horoskop/ascendent/56-skor
pion

V-V :)

427. Data: 2010-11-21 23:02:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Nov 2010 23:33:53 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> To se spróbuj przybliżoną. W przód i w tył.
> Może akurat w tym czasie się nie zmienił.
> [...]
Gdzie można sobie to obliczyć? Na tej stronie jakoś nie mogę
znaleźć takiej możliwości, ale może nie umiem szukać :)

Pozdrawiam,
M.

428. Data: 2010-11-21 23:03:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]

> słońca i księżyca.

No niestety, nie znam dokładnej godziny urodzenia.

Tak zabawowo: tu możesz wstukać dane:
http://www.horoscopofree.com/pl/calconline/ascendant
/index.html

możesz sprawdzić, czy w przedziale godzinowym, który znasz- zmienił się
ascendent. Mówi się, że to znak zodiaku, który wpływa bardzo na drugą połowę
życia

Chiron

Strzelec w ascendencie Koziorożca

429. Data: 2010-11-21 23:04:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
et...

[...]

Prawda, Prostota, Miłość.

430. Data: 2010-11-21 23:25:39

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Nov 2010 00:04:12 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
et...

> Gdzie można sobie to obliczyć? Na tej stronie jakoś nie mogę
> znaleźć takiej możliwości, ale może nie umiem szukać :)
>
> http://www.horoscopofree.com/pl/calconline/ascendant
/index.html

Dzięki :)

M.

Chorzy psychicznie nie rozumieją zakazu palenia
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Co by było gdyby
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...