o różnicach w wychowaniu [cross]

501. Data: 2010-11-22 22:22:00

Temat: Re: o różnicach w wychowaniu [cross]
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============
> Dokładnie.
> Może zamiast tego- powiesz mi, czemu tak się zafiksowałem, że jesteś
> blondynką? Zawsze staram się wyobrazić sobie swojego rozmówcę w sieci- i
> często wyobraźnia mnie nie zawodzi. A tu- właściwie wszystko mniej
> więcej tak, jak sobie wyobrażałem- tylko te włosy...Hmm, zastanawia mnie
> to.

Hmm ponieważ masz moje zdjęcie i jestem blondynką?.

--

Paulinka

502. Data: 2010-11-22 22:22:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

Wiesz sprowadzić do parteru faceta, to nie to samo niż koleżance pokazać
to i owo.
No dobra- trzeba było tak od razu: w takim razie: poddaję się
:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

503. Data: 2010-11-22 22:24:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:icep39$uk0$22@node1.news.atman.pl...

[...]

> Ja nie muszę. A innym polecam rozwagę w docenianiu kobiet.

Żeby nie przesadzić z tym docenianiem?

Przesadzić? Ja doceniam kobiety

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

504. Data: 2010-11-22 22:28:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

==============
> [...]
> tak, jak sobie wyobrażałem- tylko te włosy...Hmm, zastanawia mnie to.

Hmm ponieważ masz moje zdjęcie i jestem blondynką?.
=================
Ale ja pisałem o Vilar- a jej nie widziałem. Wyobrażałem sobie blondynę o
dużych oczach i figlarnym spojrzeniu

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

505. Data: 2010-11-22 23:12:46

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Nov 2010 23:28:11 +0100, Chiron napisał(a):
> [...]
=================
> Ale ja pisałem o Vilar- a jej nie widziałem. Wyobrażałem sobie blondynę o

Może w kadr Ci weszłam ;)

Pozdrawiam,
M.

506. Data: 2010-11-23 00:50:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]
=================
> Ale ja pisałem o Vilar- a jej nie widziałem. Wyobrażałem sobie blondynę o

To wrzuć fotę- zobaczymy:
i...@g...com

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

507. Data: 2010-11-23 07:58:46

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 07:42, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> IMO to co laczy ludzi, ktorzy tu koresponduja ze soba dluzej niz jakis
> miesiac, to samotnosc i trudnosci z dostosowaniem sie do swojego
> otoczenia, a takze brak zrozumienia w swoim otoczeniu.
> Ile dziennie mejli piszesz do swoich, tych samych znajomych?
> 1/miesiac przy dobrym nastroju?

Zgadzam się w 100%. Ale rozumiesz, że wobec tego, Ciebie też
to dotyczy? (:
--
* www.suri.cosm.wrz *

508. Data: 2010-11-23 08:11:15

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Suri" <b...@p...fm> wrote in message
z.googlegroups.com...

* www.suri.cosm.wrz *

pułapka?

509. Data: 2010-11-23 08:18:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

==============
> [...]
> często wyobraźnia mnie nie zawodzi. A tu- właściwie wszystko mniej więcej
> tak, jak sobie wyobrażałem- tylko te włosy...Hmm, zastanawia mnie to.

A skąd mam wiedzieć, którędy chadzają Chironowe skojarzenia???

MK

510. Data: 2010-11-23 08:22:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> [...]
> otoczenia, a takze brak zrozumienia w swoim otoczeniu.
> Ile dziennie mejli piszesz do swoich, tych samych znajomych?

A wiesz, że piszemy?
I w dodatku zagadujemy się (też z rodziną) na Facebooku.
Za to, przez tą całą sieć, mniej do siebie dzwonimy. Ale nawet wolę takie
nienachalne zostawienie wiadomości.....

Mnie kręci to, że tu mogę sobie pogadać o sprawach innych niż zwykła szara
(?) realność.
Moja rodzina i znajomi (może poza dwiema osobami) mają tego mojego
"filozowania" (bo inaczej tego nie nazwę) potąd, o potąd. Zresztą gdzieś to
już tu smarowałam.
Dlatego też mam wobec was bezsensowne oczekiwania i się "jojczę:".

MK

Chorzy psychicznie nie rozumieją zakazu palenia
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Co by było gdyby
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...