obawy,1ęki,pragnienia i marzenia

1. Data: 2001-11-19 12:43:22

Temat: obawy,1ęki,pragnienia i marzenia
Od: "grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Jak sądzici, jakie sa dzis najwieksze obawy,lęki,pragnienia i marzenia
czlowieka?

1. Data: 2001-11-19 13:23:55

Temat: Re: obawy,1ęki,pragnienia i marzenia
Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sądzici, jakie sa dzis najwieksze obawy,lęki,pragnienia i marzenia
> czlowieka?

To zależy od konkretnego egzemplarza, nie wydaje Ci się?

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211

1. Data: 2001-11-19 14:44:08

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz" <

> Jak sądzici, jakie sa dzis najwieksze obawy,lęki,pragnienia i marzenia
> czlowieka?

witam:)
ja np. marzę o świętym spokoju:)
pozdrawiam
Agnieszka:)

A tak mniej serio, to chyba w tej materii nie zmieniło się wiele od
tysiącleci. Głodny o jedzeniu, spragniony o płynie, zmarznięty o ciepłym
kącie, uczynny o czynieniu dobra, romantyczny o kolejnej adaptacji Love
Story, ambitny i z potencjałem o nagrodzie Nobla..........:)
mogłabym tak do nocy..........:)

1. Data: 2001-11-19 20:41:47

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam:)
>
> Jak sądzici, jakie sa dzis najwieksze obawy,lęki,pragnienia i marzenia
> czlowieka?

Witam

Obawy: wojna
Lęki: przegrać wojnę
Pragnienia: wygrać wojnę
Marzenia: nie znaleźć się na niej

Może to trochę chore, ale do tego się zawsze zmierzało... (i to nie koniecznie
pod postacią wąglika ;)

Pozdrawiam i thx za help (już jest dobrze tzn. tak myślę ;)

1. Data: 2001-11-20 01:07:25

Od: KOMINEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z adresu g...@p...onet.pl nadszedl fascynujacy post, ktorego nie sposob
zignorowac:
9tauoa$k9l$...@z...polsl.gliwice.pl:

> Jak sądzici, jakie sa dzis najwieksze obawy,lęki,pragnienia i marzenia
> czlowieka?

Obawiam sie, ze kiedys nie starczy mi kasy na kole, fajki i czekoladki.
Pragne...ee niczego nie pragne.
Marze o tym, aby nie odlaczyli mi rano prONdu. Wczoraj minal termin
zaplaty.

KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@p...org Gadu - 1209534

Czasem nieslusznie narzekamy na los; trafilismy szczesliwie, ale nie zgłosilismy sie
po wygrana.

1. Data: 2001-11-20 01:25:25

Od: "Kuki" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <...@...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kącie, uczynny o czynieniu dobra, romantyczny o kolejnej adaptacji Love
> Story, ambitny i z potencjałem o nagrodzie Nobla..........:)

Ok, tyle dzis mamy bajerow -szmerow ze trudno zliczyc. Komputery,
telewizory, samochody i inne wygody. Jak myslisz czy czlowiek dzisiejszy na
wiecej pragnien, bo jest wiecej atrakcyjnych rzeczy, niz kiedys?

Pozdrufka, K.

1. Data: 2001-11-20 07:33:30

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuki"

> [...]
na
> wiecej pragnien, bo jest wiecej atrakcyjnych rzeczy, niz kiedys?

szmerem bajerem są raczej dyski optyczne, loty w kosmos, kryształy
anizotropowe, krzem, przeszczep wątroby, idealne oko ludzkie - jako kompozyt
i życie ze sztuczną nerką!
dzisiejszy człowiek ma często dużą i to logarytmicznie rosnącą potrzebę
zaspokojenia............jeśli ktoś pragnie nowej pralki to albo ma dosyć
prania ręcznego, albo stara już mu zżółkła albo nie może sobie pozwolić na
luksus marzenia.................a szkoda bo to bardzo fajne odczucie!
tylko ten, kto ma ,,dużo,, lub ,,wystarczająco dużo'' {chodzi mi o
subiektywne odczucia każdego z nas, nie o społeczne normy, oczekiwania
sąsiadów, czy wskaźnik przyrostu gospodarczego brutto} morze pragnąć
ciekawie...........:)
pozdrawiam Agnieszka:)

1. Data: 2001-11-20 17:13:24

Od: "Kuki" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> subiektywne odczucia każdego z nas, nie o społeczne normy, oczekiwania
> sąsiadów, czy wskaźnik przyrostu gospodarczego brutto} morze pragnąć

Witam,
Widze ze jest wiecej niz jedna Agnieszka. Moze uda mi sie was nie pomylic.

Wracajac do szmerow-bajerow. Dyski optyczne (CD-R, DVD-R) staly sie
standardem, krzem dosc czesto jest zastepowany przez sciezki miedziane w
procesorach. Ale ty pewnie mialas na mysli cos atrakcyjnego, co jest rzadko
uzywnane/stosowane ze wzgledu na niska dostepnosc, jak loty w kosmos. Z tym
zgadzam sie.

Zostańmy przy tych standardach spolecznych. Z dnia na dzien potrzeba coraz
wiecej przedmiotow codziennego uzytku, by nie odstawac od spoleczenstwa. Dla
wielu ludzi szczytem marzeń jest postawa konformistyczna, by dorównać
spoleczeństwu w zamożnosci finansowej. Pogoń za nowosciami jest naturalna i
nieunikniona, ale w ostanim czasie XIX-XXIw. rozwoj
przemyslowo-technologiczny rosnie wykladniczo. Czy to moze rodzic nadmierne
pragnienia wobec nowych przedmiotow?

> pozdrawiam Agnieszka:)

Wzajemnie, K.

1. Data: 2001-11-20 19:55:28

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuki" <> >

> Widze ze jest wiecej niz jedna Agnieszka. Moze uda mi sie was nie pomylic.
tak jest nas tu dwie Agnieszka zwana Guniek i ja Agnieszka!

> Wracajac do szmerow-bajerow. Dyski optyczne (CD-R, DVD-R) staly sie
> standardem,
definicja dysku optycznego jest zupełnie inna, to nie znane nam wszystkim
nośniki CD-R i DVD, ale, ze miałam na myśli własnie te przytoczone przez
Ciebie ,,cos atrakcyjnego, co jest rzadko
uzywnane/stosowane ze wzgledu na niska dostepnosc'' to nie bede sie
wymądrzac:))))

> [...]
Dla
> wielu ludzi szczytem marzeń jest postawa konformistyczna, by dorównać

cięzko mi się z Tobą zgodzić, iż postawa konformistyczna to ścieżka do
zamożnosci, komformizm to raczej przechodzenie przez zebrę na zielonych
światłach, a tak rozumując dalej, to brak mandatu, 100 zł więcej w kieszeni
i czysta gotówka do wydania!:))) ale TY pewnie myślałeś zupełnie
inaczej?:)))

> [...]
XIX-XXIw. rozwoj
> przemyslowo-technologiczny rosnie wykladniczo. Czy to moze rodzic

to pragnienie jest cudowne i niech ono sobie rośnie i rośnie, latem, zimą na
wiosnę:))) to dobrze, ze mamy melaksery do soków, odkurzacze do brudu,
samochody zamiast parowozów, czy tranzystory !!! nie obrażę się jeśli mój
ulubiony kotlet z ziemniakami i burakami przymnie nawet postać
kapsułki.........:)))
ale pytanie Grzegorza dotyczyło obaw, pragnień, marzeń......................
dlatego chciałam tylko może trochę nieśmiało zauważyć, ze dzisiejszy
przeciętny obywatel nie ma wysublimowanych pragnień czy marzeń- bo żeby
marzyć czy pragnąć w dorosłym tego słowa znaczeniu trzeba mieć nie lada
komfort i finansowy i psychiczny i emocjonalny. Łatwiej byłoby się chyba
tutaj skoncentrować i rozwodzić nad obawami i lękami, a to jest w tym
wszystkim najsmutniejsze....................

pozdrawiam Agnieszka:))

1. Data: 2001-11-20 22:31:38

Od: "Kuki" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak jest nas tu dwie Agnieszka zwana Guniek i ja Agnieszka!

Ok, bede pamietal. Guniek to tez Agnieszka, choc gdzie indziej mieszka.

> [...]
> nadmierne pragnienia wobec nowych przedmiotow?
>
> to pragnienie jest cudowne i niech ono sobie rośnie i rośnie, latem, zimą

Postep naukowy jest coraz wiekszy, ilosc wiedzy podwaja sie coraz szybciej,
nastepuje istny pęd za tym co nowe, aby nie zostać w tyle. Przyklad to
chocby sprzet komputerowy. Nowe wymagania, mozliwosci i wymiana sprzetu co
dwa lata. Choc z drugiej strony wiele istnien ludzkich zostalo uratowanych
dzieki tym nowoczasnym sprzetom.

> [...]
> tutaj skoncentrować i rozwodzić nad obawami i lękami, a to jest w tym
> wszystkim najsmutniejsze....................

Marzenia nic nie kosztują, a moge prowadzic do osiagniecia celu.

> pozdrawiam Agnieszka:))

Pozdrawiam, K.

Wrocław - terapia uzależnień.
zwierzeta i ludzie