w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac

11. Data: 2007-09-08 15:18:32

Temat: Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac
Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI wrote:

> Te 20% bedzie liczone od procentu wzrostu sredniej placy brutto wg
> tego co kwartalnie publikuje ZUS jako informacje dla
> swiadczeniobiorcow
>
> Wiec jesli placa wzrosnie o 10% rocznie to z tego tytulu dostaniemy 2%
> podwyzki swojej podstawy i koniec

A ja uważam, że to w porządku. Pewnie, że to są grosze, ale my tego (na
ogół) nie wypracowujemy. Natomiast jeśli refundowane są drogie wózki,
podjazdy, komputery, to jest to jasno widoczne jako postawa solidarnościowa,
rekompensata, wyrównywanie szans. I ta druga forma moim zdaniem powinna
przeważać.

Lech
--
okienko na świat :)
www.idn.org.pl/users/lesz

12. Data: 2007-09-08 15:22:54

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio wrote:
> Marna ta kiełbasa wyborcza, raczej nie starczy na czarny salceson,
> który widziałem w hipermarkecie już po 11 zł. Biorąc któryś raz udział
> w wyborach, zawiodłem się na PiSie
> (oj naiwny)
> NIC ta partia nie zrobiła dobrego dla ON.
> Definitywnie rezygnuje z chodzenia na wszelkie wybory, nie mój cyrk i
> nie moje małpy, to po co mam w tym przedstawieniu brać udział.
> Pozdrawiam Piotrek

Fakt, mogliby to sobie darować. Z tym, że ja głosować raczej będę :)
Pozdrawiam
Lech
--
Łomazy w Europie
www.lomazy.eu

13. Data: 2007-09-08 15:32:28

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-09-2007 o 17:22:54 Bilbo <b...@W...onet.pl>
napisał(a):

> Fakt, mogliby to sobie darować. Z tym, że ja głosować raczej będę :)

Po co?

Zawsze mnie to poytanie dręczyło - po co? Czy doświadczenie życiowe nie
powinno było już nas nauczyć czegoś?

Czemu wybierać mniejsze zło?

Ogólnie, żeby nie wybierać mniejszego zła należałoby po prostu głosować na
Ctuhlu...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba

14. Data: 2007-09-08 15:52:46

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz wrote:

> Po co?
>
> Zawsze mnie to poytanie dręczyło - po co? Czy doświadczenie życiowe
> nie powinno było już nas nauczyć czegoś?
>
> Czemu wybierać mniejsze zło?

Im mniej ludzi głosuje, tym gorsze męty dostaną się parlamentu (a może
wręcz parlamętu). Niestety, ludzie, którzy są wybierani, rządzą. Skoro nie
może być przyzwoitych polityków, to nie chcę tam widzieć przynajmniej
najgorszych szumowin.

> Ogólnie, żeby nie wybierać mniejszego zła należałoby po prostu
> głosować na Ctuhlu...

A z której listy startuje? :)

Pozdrawiam
Lech

15. Data: 2007-09-08 15:59:42

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-09-2007 o 17:52:46 Bilbo <b...@W...onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> nie
> może być przyzwoitych polityków, to nie chcę tam widzieć przynajmniej

Ależ nie ma żadnej korelacji - bez względu na liczbę głosujących zawsze
coraz gorsze męty się dostają, bo politycy muszą się przebijać w
kłamstwach, żeby lepiej oszukać wyborców. I z wyborów na wybory te
kłamstwa muszą być coraz bardziej obrzydliwe, żeby zadziałały, co
skutecznie eliminuje jakichkolwiek przyzwoitych ludzi.

Ja nie głosuję w ogóle i muszę powiedzieć, że daje mi to niesamowity
komfort psychiczny, czego wszystkim życzę.

Uprzedzając komentarze stwierdzę od razu, ze jest mi doskonale obojętne,
kto rządzi, bo i tak będzie się to kończyło okradzeniem mnie, a jest mi
obojętne, czy okradnie mnie ktoś kulturalny, czy cham.

> A z której listy startuje? :)

... ze wszystkich na raz ...

16. Data: 2007-09-08 16:19:00

Od: "Bolek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kto rządzi, bo i tak będzie się to kończyło okradzeniem mnie, a jest mi
> obojętne, czy okradnie mnie ktoś kulturalny, czy cham.

Alezzzzzz Panie Adamie...... mysle ze tym razem 99,9% grupowiczow
zgadza sie z Panem :-)

pozdr.Bolek

PS. Przepraszam Panie Adamie ze poszlo na priva
bo mialo tylko na grupe pojsc :-(

17. Data: 2007-09-08 16:20:28

Od: "Bolek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Przepraszam Panie Adamie ze poszlo na priva
> bo mialo tylko na grupe pojsc :-(

a jednak NIE_poszlo:-)

18. Data: 2007-09-08 17:26:46

Temat: obejzyjcie do konca i poczytajcie tekst :-)
Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

http://www.smog.pl/wideo/10792/boysband_niepelnospra
wnych/

19. Data: 2007-09-08 17:32:25

Temat: Re: obejzyjcie do konca i poczytajcie tekst :-)
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-09-2007 o 19:26:46 Studio1 <a...@o...pl> napisał(a):

> http://www.smog.pl/wideo/10792/boysband_niepelnospra
wnych/

Dla mnie jest to żenujące,

20. Data: 2007-09-08 17:36:17

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

A ja sie ciesze kiedy sam zarobie - i kiedy zus mi obcial rente nawet sie
nie smucilem bo w koncu nie musze kurde siedziec przed telewizorem i modlic
sie zeby mi cos dali - tylko sam biore. Kopcie w tylek politykow bierzcie
sprawy w swoje rece i otwierajcie swoje firmy. Nie czekajcie az wam ochlap
ze stolu spadnie, zeby tlusto pozyc. Co myslicie ze bedzie wam lepiej?
nigdy! dostaniecie kilka zlotych ktore wam zaraz inflacja zerzre i bedziecie
nadal biednymi kalekami na garnuszku panstwa, ktorych najlepiej w telewizji
pokazac zeby widzow wzruszyc.

pozdr.
Arek - kaleka ale na swoim

Prawo Jazdy