Re: obiad dla przyszłych teściów...horror

1. Data: 2004-04-20 18:20:18

Temat: Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:20040420200700061+0200@news.onet.pl...

> Przecież to oczywist, że jak się podaje wytwornyobiad, to każdy
> otrzymuje menu na piśmie, przy kartce ze awoim imieniem i nazwiskiem na
> stole.
>
> Władysław
Alez naturalnie, dlategoo tym przypomnialam. Zycze, aby ten obiad byl
rownie wytworny jak te kartki (menu znam tylko na pismie)
Ilona

1. Data: 2004-04-20 18:34:46

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c63pl6$1l8$07$1@news.t-online.com> I.P. wrote:

>(menu znam tylko na pismie)

Nie zetknęłaś się nigdy w rzczywistości z posiłkiem z kilku dań?

Władysław

1. Data: 2004-04-20 18:41:09

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zetknęłaś się nigdy w rzczywistości z posiłkiem z kilku dań?
>
> Władysław
Oj, ja sie juz w zyciu z wieloma rzeczami zetknelam..., malo co jest mnie w
stanie zdziwic.
Mnie chodzilo o forme(wiadomo, ze menu na pismie), a nie o ilosc dan.
Ilona

Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
Re: podpuszczka sery
Re: Maienie spirytusu
Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
Re: Piekarnik gazowy z termostatem i bez