obiadek

1. Data: 2003-12-08 08:17:18

Temat: obiadek
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bry:)
Mam zamiar zrobic dzisiaj kluski slaskie na obiadek, ale kompletnie (a psik)
nie mam pojecia co jeszcze. Co gorsza w zamrazarce mam tylko schab na
kotlety i mielone.
Pomoze ktos?

Kichająca Izza

1. Data: 2003-12-08 09:05:20

Temat: Re: obiadek
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zamiar zrobic dzisiaj kluski slaskie na obiadek, ale kompletnie (a
psik)
> nie mam pojecia co jeszcze. Co gorsza w zamrazarce mam tylko schab na
> kotlety i mielone.
=====
No to zrób te schabowe lub mielone w jakimś sosiku, aby było czym polać
kluchy, do tego trochę zasmażanej kapusty, piwo i już.

waldek
=====

1. Data: 2003-12-08 09:05:45

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Izza" <i...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
psik)
> nie mam pojecia co jeszcze. Co gorsza w zamrazarce mam tylko schab na

1.Mozesz to mielone dobrze przyprawic, podsmazyc i nafaszerowac kluski.
2.Kotlety nie rozbijac jak do typowego schaboszczaka, tylko takie grubsze
podsmazyc na masle, potem posolic i popieprzy i dusic w czerwonym wytrawnym
winie dodajac do tego sporo czosnku pokrojonego w plasterki.Jak wyparuje, to
dodawac ew. wody,lub wina.Na koniec sos zagescic zimnym maslem.Do tego
swietnie pasuja kluski.
Ilona

1. Data: 2003-12-08 12:30:59

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I.P. wrote:

> [...]
> wytrawnym winie dodajac do tego sporo czosnku pokrojonego w plasterki.Jak
> wyparuje, to dodawac ew. wody,lub wina.Na koniec sos zagescic zimnym

wymyslilam, ze udusze kurczaka (z kichawa ruszylam na podboj sklepow) i do
tego salata, natomiast ten przepisik zostawie na piatek... moj polowek ma
urodzinki i zastanawialam sie co zrobic dobrego na obiadek:)

Izza

1. Data: 2003-12-10 20:48:03

Od: "mikw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wymyslilam, ze udusze kurczaka (z kichawa ruszylam na podboj sklepow) i do
> tego salata, natomiast ten przepisik zostawie na piatek... moj polowek ma
> urodzinki i zastanawialam sie co zrobic dobrego na obiadek:)

Jeśli na obiadek to nie schab i kluski, tylko schabik i kluseczki,
ewentualnie kurczaczek, bo sosik już był.

;-)

mikw

1. Data: 2003-12-10 21:36:42

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <br80nq$32v$1@news.onet.pl>, mikw <m...@p...onet.pl>
wrote:

> Jeśli na obiadek to nie schab i kluski, tylko schabik i kluseczki,
> ewentualnie kurczaczek, bo sosik już był.

A fe, nie wiesz, że to bardzo niegrzecznie wytykanie innym infantylnej
stylistyki? Nigdy więcej tego nie rób!

Władysław

urzadzenie do wypieku orzeszkow :)
danie z fasoli