..objawy ciazy..

1. Data: 2005-04-03 20:08:34

Temat: ..objawy ciazy..
Od: "Dorcia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialabym, zeby ktos mi wyjasnil jedna swestie zwiazana z miesiaczka
podczas ciazy....Gdy dojdzie do zaplodnienia, to kobieta odrazu w 2 tyg po
tym zdarzeniu nie dostaje miesiaczki? Bo nie raz kobiety ida do ginekologa i
dowiaduja sie, ze sa w 2, albo 3 miesiacu ciazy. To do tej pory mialy
jeszcze krwawienia? Czy jak...sama juz nie rozumiem..Czy jest to mozliwe, ze
do tej pory nic nie zauwazyly?
Z gory dziekuje za odpowiedzi

2. Data: 2005-04-04 06:15:48

Temat: Re: ..objawy ciazy..
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze krwawienia? Czy jak...sama juz nie rozumiem..Czy jest to mozliwe, ze

istnieja kobiety które dowiaduja sie o ciazy w 5 miesiacu pomimo tego z
enie mja okresu.wszytsko zalezy od organizmu i ew. obserwacji ciala.
bywa ze wystepuje krwawienie itp ale bardzo rzadko.
p.

3. Data: 2005-04-04 13:51:42

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 04 Apr 2005 08:15:48 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako pamana, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> istnieja kobiety które dowiaduja sie o ciazy w 5 miesiacu pomimo tego z
> enie mja okresu.wszytsko zalezy od organizmu i ew. obserwacji ciala.

Moja kolezanka dowiedziala sie w 6 miesiacu - bo bolaly ja plecy i lekarz
wyslala ja na przeswietlenie.
A na zdjeciu - suprise ;)
Dziewczyna brala pigulki a wiec brak okresu ja nie dziwil, brzuch miala
praktycznie normalny do bodajze 8 miesiaca, ciazy sie nie spodziewala, wiec
ewentualne ruchy plodu traktowala jako wzdecie - no i wyszlo jak wyszlo ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

4. Data: 2005-04-04 14:11:26

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

8 miesiaca, ciazy sie nie spodziewala, wiec
> ewentualne ruchy plodu traktowala jako wzdecie - no i wyszlo jak wyszlo ;)

jakoś nie potrafię sobie nawet wyobrazić jak brykające w brzuchu maleństwo
można pomylić ze wzdęciami ;)

5. Data: 2005-04-04 14:33:34

Od: Michał <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna wrote:
[...]
> Dziewczyna brala pigulki a wiec brak okresu ja nie dziwil
[...]

To gdy się bierze pigułki to nie ma okresu?
Z tego co wiem to okres raczej jest, tyle że może być miej obfity, mniej
bolesny... No chyba że pigułki bierze się non stop, wtedy można sobie
okres przesunąć.
Coś ta koleżanka słabo wyedukowana ;-)

Pozdrawiam,
Michał
www.zbrodnia.killer.radom.net
gg - 1094409

6. Data: 2005-04-04 14:40:47

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał wrote:

> To gdy się bierze pigułki to nie ma okresu?

Dosc czesto tak wlasnie jest.

> Coś ta koleżanka słabo wyedukowana ;-)

Ty rowniez.

D.
44

7. Data: 2005-04-04 15:00:41

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moja kolezanka dowiedziala sie w 6 miesiacu -

Moja znajoma ok.siodmego m-ca. Dziwi mnie to do dzis, ale byla zawsze otyla
i ani ona, maz, ani nikt z otoczenia nie zauwazyl u niej zadnej zmiany. Za
to twierdzi, ze chodzila tylko 2 m-ce w ciazy:)

>bo bolaly ja plecy i lekarz wyslala ja na przeswietlenie.
> A na zdjeciu - suprise ;)

To juz mnie przerazilo...znaczy sie przeswietlenie ciezarnej. Rozumiem, ze
nikt nie wiedzial, ale...
Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

8. Data: 2005-04-04 16:50:33

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyna brala pigulki a wiec brak okresu ja nie dziwil, brzuch miala

brala pigulki w czasie ciazy?? nie zaszkodzilo to dziecku??
zreszta "okres" przeciez powinien sie pojawiac co 4tygodnie
--
gg

9. Data: 2005-04-04 17:19:03

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:
> [...]
> otyla i ani ona, maz, ani nikt z otoczenia nie zauwazyl u niej zadnej
> zmiany. Za to twierdzi, ze chodzila tylko 2 m-ce w ciazy:)

Kolezanka z pracy mojej siostry zostala niedawno odwieziona pogotowiem do
szpitala bo caly dzien miala bole brzucha i glowy i ogolnie byla w takim
stanie ze nie mogla pracowac. Okazalo sie, ze rodzi. Kobieta o tuszy ponad
100 kg, nie zauwazyla wielkiej zmiany wagi, myslala, ze troche przytyla.
Caly czas zazywala tabletki. Co gorsza, dziecko bylo z partnerem z ktorym
sie rozstala pol roku wczesniej, a juz miala nowego :/

Zazula

10. Data: 2005-04-04 17:19:13

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brala pigulki w czasie ciazy?? nie zaszkodzilo to dziecku??

Pigułki jak pigułki, ale RTG kobiecie w ciąży???

Pytanie o Diabetologu, pacjęcie-inwalidzie i kasie chorych
łysienie
Dobry dermatolog w Warszawie
Dziwne widzenie zrodel swiatla
ZĘBY