objawy... czego?

11. Data: 2004-08-31 00:35:19

Temat: Re: objawy... czego?
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Aug 2004 00:06:45 +0200, "Robert" <r...@m...pl> wrote:

>Klapuch tak ma, jak to kiedys napisal (mam nadzieje ze nie myle) tak sobie
>chodzi i klapie :)
Gratuluje pamieci,
ale czasami klapie tez na temat, ktos moze zauwazyl?

Klapuch

12. Data: 2004-08-31 00:35:19

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Aug 2004 19:38:06 +0200, "Michał" <m...@o...pl>
wrote:

>dawno mnie tu nie było - jak widzę sporo się tu zmienilo. Jak widzę że ktoś
>kwituje wyżej opisane objawy stwiedzeniem że jest to "Ogolna reakcja na
>cieplo" to ręce opadają....
>Na twoim miejscu wstrzymałbym się z takimi poradami.

Hmm, a ja smiem twierdzic, ze w zimie nie byloby takich objawow.

Klapuch

13. Data: 2004-08-31 05:58:24

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>cieplo" to ręce opadają....
>Na twoim miejscu wstrzymałbym się z takimi poradami.

A gdyby pomoglo tez mam sie wstrzymac?
Czy mam powiedziec, ze jak ktos jest bez przerwy glodny to ma
nadaktywnosc zoladka, ktora moze miec przyczyne w nadmiernym cieple z
zewnatrz albo w nieodpowiedniej diecie?
Czy jak powiem "kup sobie tabletki na zgage lub pij wode z soda" to
bedzie to znacznie lepsze? Bedzie brzmialo madrzej i bedzie bardziej
wiarygodne?
Chyba lepiej zmienic diete na 3-4 dni i zobaczyc czy pomoze.
Ale pewnie sie myle.
Dobrze zatem: pij wode z soda, powinno pomoc.
(nie zalecam)

Klapuch

14. Data: 2004-08-31 09:51:26

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, a ja smiem twierdzic, ze w zimie nie byloby takich objawow.

Pozwol, ze zapytam - co zrobiles aby wykluczyc chociazby sprawe nadczynnosci
tarczycy? Chyba, ze twierdzisz - ze ta choroba nie dotyczy ludzi w
miesiacach zimowych.

Pozdrawiam,
Tomasz Markiewicz

15. Data: 2004-08-31 11:40:05

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Aug 2004 11:51:26 +0200, "tmark"
<t...@n...poczta.onet.pl> wrote:

>Pozwol, ze zapytam - co zrobiles aby wykluczyc chociazby sprawe nadczynnosci
>tarczycy? Chyba, ze twierdzisz - ze ta choroba nie dotyczy ludzi w
>miesiacach zimowych.

Dotyczy, dotyczy. Masz racje. "Ss", idz sie leczyc na tarczyce...

Klapuch

16. Data: 2004-08-31 11:55:00

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dotyczy, dotyczy. Masz racje. "Ss", idz sie leczyc na tarczyce...

I to tez nie tak :). Tarczyca to tylko przyklad. Naprawde objawy moga byc
podobne w wielu chorobach. Nic tu nie pomoze lepiej niz rzetelna
diagnostyka.
A zdrowy tryb zycia tez jest godny propagowania. :-)

Pozdrowienia,
Tomasz Markiewicz

17. Data: 2004-08-31 22:21:23

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluje pamieci,
> ale czasami klapie tez na temat, ktos moze zauwazyl?

Wyglada ze nikt... :)

Ja natomiast przed chwila zauwazylem na Twojej stronie ze Ty komercyjny
jestes... Bylem przekonany ze te wszystkie porady (nie ukrywam ze traktuje
je niezmiennie z przymruzeniem oka) wynikaja z jakiejs Twojej czystej
ideologii, a wyglada ze to tylko taki sposob reklamy...

Pozdrawiam

Robert Milewski

18. Data: 2004-08-31 22:35:15

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy jak powiem "kup sobie tabletki na zgage lub pij wode z soda" to
> bedzie to znacznie lepsze? Bedzie brzmialo madrzej i bedzie bardziej

Czasami nalezy powiedziec "udaj sie do lekarza"
Ani woda z soda ani kompot z rabarbaru nie sa odpowiednia porada.
Masz swiadomosc ze piszac:
"Ogolna reakcja na cieplo
nie pij kawy, alkoholu, jedz surowe warzywa,
kompot z rabarbaru,
arbuz, kapuste pekinska, ogorki, pomidory itp.
Za pare dni przejdzie"
stawiasz diagnoze, ustalasz leczenie i obiecujesz efekty. Jezeli ktos
przypadkiem zaufa Twoim slowom uzna oczywiscie ze wizyta u lekarza jest
zbedna. I w ten sposob mozesz wyrzadzic czlowiekowi krzywde.

Pozdrawiam

Robert Milewski

19. Data: 2004-09-01 11:54:11

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Sep 2004 00:21:23 +0200, "Robert" <r...@m...pl> wrote:

> [...]
>je niezmiennie z przymruzeniem oka) wynikaja z jakiejs Twojej czystej
>ideologii, a wyglada ze to tylko taki sposob reklamy...

Porady sa dla wszystkich i moga je czytac do woli.
Strona jest po to, zeby pokazac wiele rzeczy, na ktore normalnie nie
zwraca sie uwagi.
A jesli ktos chce skorzystac z moich uslug - bardzo prosze.
Jeszcze nie potrafie zyc woda i powietrzem...
Rodzina tez nie.

Klapuch

20. Data: 2004-09-01 11:54:12

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Sep 2004 00:35:15 +0200, "Robert" <r...@m...pl> wrote:

> [...]
>przypadkiem zaufa Twoim slowom uzna oczywiscie ze wizyta u lekarza jest
>zbedna. I w ten sposob mozesz wyrzadzic czlowiekowi krzywde.

Nigdy nie mowilem, ze wizyta u lekarza jest zbedna.
Panuje tutaj poglad (chyba, ze zle odebrany), ze jak cos komus dolega
to pyta sie tutaj o rade przed lub po wizycie u lekarza.
To co mowie, to nie diagnoza i nie leczenie tylko moja propozycja,
ktora wedlug mnie powinna pomoc.
Tak samo jak propozycje innych osob. Tez nikt nie mowi: zrob tak - to
ci pomoze i nie bedziesz musial isc do lekarza.
Ja rozumiem samo przez siebie, ze do lekarza i tak trzeba isc, a jesli
jest cos innego co moze przy okazji pomoc - to o tym pisze.

pozdrawiam
Klapuch

sklep z soczewkami w necie?
nietypowa twarz
Watroba, zoladek, jelita. Moze ktos cos takiego mial?
Urolog
Pytanie do wieloktotnych krwiodawców