obrzęki w ciąży

1. Data: 2005-11-02 22:34:01

Temat: obrzęki w ciąży
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

W jakim 'wieku' ciąży obrzęki są fizjologiczne? Czy jest jakaś granica,
poniżej której nie powinno ich jeszcze być?
Jestem w 23 Hbd, naczytałam się o gestozie więc poszłam do ginexa z
obrzękami i pojedynczym epizodem zaburzeń widzenia. Gość mnie zbeształ, że
przychodzę na wizytę dodatkową, zamiast czekać na swoją kontrolną, chociaż
nie mam żadnych dolegliwości - a pytał wciąż i wyłącznie o bóle podbrzusza
i krzyża i nie docierało do niego że nic mnie nie boli, tylko mam straszne
obrzęki. Po czym uznał, że takie obrzęki jak mam nie są duże - duże to
takie kiedy nie da się chodzić -- w domyśle 'po co ja mu głowę tym
zawracam'. Wiec dalej nic nie wiem, poza tym, że teraz jest OK. Ale tak na
przyszłość - co mam obserwować? Jak odróżnić ten 'dobry' obrzęk od
'złego'? Kiedy mam się zacząć niepokoić? (RR mam dobre)

--
ika - umop apisdn

2. Data: 2005-11-03 07:57:14

Temat: Re: obrzęki w ciąży
Od: PorannaRosa <m...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 November gdy o godz. 23:34 *ika* napisał(a):

> [...]
> Jestem w 23 Hbd, naczytałam się o gestozie więc poszłam do ginexa z
> obrzękami i pojedynczym epizodem zaburzeń widzenia.

Może tu znajdziesz potrzebne Ci info:
http://podsercem.webpark.pl/ciaza/gestoza.htm
http://www.przychodnia.pl/poradnik/index116.php3?t=1
16

Jeżeli obrzęki po przespanej nocy obejmują nie tylko kończyny dolne, a
całe ciało (m.in. twarz, brzuch) oraz towarzyszy temu białkomocz i
nadciśnienie to mogą być to objawy zatrucia ciążowego, które pojawia się
po 20 tygodniu). Natomiast jeżeli puchną ci np. tylko nogi to
najczęściej nie jest to patologią.

--
* Pozdrowienia, PorannnaRosa *
* /odpisując na priv usuń invalid z adresu/ *

podwyższona bilirubina a kuracja roaccutanem
pomocy-jak zadziala organizm
Temat pracy licencjackiej o antykoncepcji ,pomocy ?
narkoza / odporność
Jak zrobic spirytus 70% ?