obrzęki w ciąży

następny post »
From: ika <i...@s...wody>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: obrzęki w ciąży
Date: Wed, 2 Nov 2005 23:34:01 +0100

W jakim 'wieku' ciąży obrzęki są fizjologiczne? Czy jest jakaś granica,
poniżej której nie powinno ich jeszcze być?
Jestem w 23 Hbd, naczytałam się o gestozie więc poszłam do ginexa z
obrzękami i pojedynczym epizodem zaburzeń widzenia. Gość mnie zbeształ, że
przychodzę na wizytę dodatkową, zamiast czekać na swoją kontrolną, chociaż
nie mam żadnych dolegliwości - a pytał wciąż i wyłącznie o bóle podbrzusza
i krzyża i nie docierało do niego że nic mnie nie boli, tylko mam straszne
obrzęki. Po czym uznał, że takie obrzęki jak mam nie są duże - duże to
takie kiedy nie da się chodzić -- w domyśle 'po co ja mu głowę tym
zawracam'. Wiec dalej nic nie wiem, poza tym, że teraz jest OK. Ale tak na
przyszłość - co mam obserwować? Jak odróżnić ten 'dobry' obrzęk od
'złego'? Kiedy mam się zacząć niepokoić? (RR mam dobre)

--
ika - umop apisdn