obsługa respiratora

11. Data: 2007-06-05 18:28:35

Temat: Re: obsługa respiratora
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Jun 2007 20:05:11 +0200, regen wrote:

> Wiesz jak to w medycynie... Generalnie zdrowi ludzie nie umierają.

Niestety zdrowi czasem też...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

12. Data: 2007-06-05 19:13:06

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety zdrowi czasem też...

Przecież piszę "generalnie" ... A przez 14 lat pracy różne rzeczy widziałem
:/

Pozdrawiam
regen

13. Data: 2016-06-30 18:09:41

Temat: obsługa respiratora
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie tylkko anastezjolodzy mam w domu i sam obsluguje

Wynik badania
Morfologia - prosze o mala konsultacje apropo wynikow
Kleszcze 2 miesiace temu
loxon 5%
Zakola i słabe wypadające włosy - jak temu ZARADZIĆ?