loxon 5%

1. Data: 2007-06-04 16:05:02

Temat: loxon 5%
Od: "^Escape" <blekota<invalid>@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

czy istnieje apteka internetowa w której można kupić ten specyfik bez
recepty? u mnie w dziuplowie tego nie ma a z tego co słyszę niektórzy
twierdzą że sprzedaż jest wyłącznie na receptę, inni że kupują bez recepty

2. Data: 2007-06-04 17:46:18

Temat: Re: loxon 5%
Od: "krzys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to porazka nic nie daje

3. Data: 2007-06-04 19:36:37

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Loxon 5% jest sprzedawany wyłącznie na Rp

dominik

Zakola i słabe wypadające włosy - jak temu ZARADZIĆ?
pytanie do ginekologa
leczenie piersi mastodynon PILNE
[Warszawa] usunięcie wrastającego paznokcia
Problemy z gardłem a praca w chłodni.