Kleszcze 2 miesiace temu

1. Data: 2007-06-04 21:08:53

Temat: Kleszcze 2 miesiace temu
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
2 miesiace temu wbil mi sie kleszcz.
Mialam po tym robione badania kwri na borelioze i wynik byl ujemny.

Jakos tydzien temu zauwazylam na mym ciele jakis taki rumien. Nie powiazalam go z tym
kleszczem, bo kleszcze wbil mi sie w kostke u lewej nogi, a
rumien jest w prawej na udzie (czyli dosc daleko).
Tyle, ze to cos utrzymuje sie juz tydzien i nie wiadomo skad sie wzielo.
Ale tak sobie patrze w zdjecia w necie i jest to podobne to rumienia wedrujacego (dla
zainteresowanych link tutaj:
http://www.olga.strefa.pl/P6048798-1.JPG ).
Tak sie zastanawiam, czy to moze byc rumien wedrujacy? A jesli nie to z czego mi sie
to zrobilo?
Podejrzewalam uczulenie od spodenek kolarskich, ale jakos to sie za dlugo na
uczulenie utrzymuje.
Do dermatologa umowilam sei dopiero na przyszla srode, niestety.

Macie jakies podejrzenia moze?

willa

=========
http://www.olga.prv.pl - moje podroze, te male i te duze...