Re: oczy

From: s...@o...pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: oczy
Date: 2 May 2003 20:39:34 +0200

> Skoro nawilzacz nie pomaga proponuje powtorna konsultacje specjalisty. Nie
> mozna wykluczyc epidemicznego zapalenia spojowek lub typu alergicznego,
> zwlaszcza, ze wiosna juz przyszla.
> To oczywiscie sugestie bez zbadania.
> Idz do kontroli.
>
> casus
> spec. ch. oczu

Byłam u okulisty i ... i nadal nic. Powiedział, że mam zaczerwienione oczy i w
sumie nic więcej. No i co ja mam zrobić z tym fantem? Oczy jak piękły, bolały i
w ogóle tak nie przestały. A niestety mnóstwo czasu spędzam nad książkami :(
mam iść 3 razy do okulisty???

proszę o jakąś radę
nawilżacz nic nie pomaga....

pzdr.