Re: oczy - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Re: oczy

Data: 2003-05-05 21:01:21
Temat: Re: oczy
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 17:1 *casus*
<b95uct$sj9$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Oczywiscie - poczatkowy jeczmien. Ty zas pocierasz swedzenie alergiczne, jak
> twierdzilas. Ktos sie nie douczyl????

Jeżeli czułam,że mi pomogło i nie zaszkodziło,to co?
W czym problem?

> Nie, zwykle polskie taniutkie kropelki, ale po konsultacji ze specjalista.

Komu by się chciało czekać 3 miesiące na wizytę u okulisty...a wywalać
pieniądze na prywaciarza to akurat nie każdy człowiek w danej chwili ma
ochotę.

> Dla Wszystkich mala informacja: to co poleca Kaja to antybiotyk
ze sterydem

(Ustaw sobie łamanie wierszy do 75 znaków,bo nie można normalnie czytać)

Prose pani,a ona powiedziała...

> Zbyt duzo i nieodpowiedzialnie ( czytaj bez konsultacji z lekarzem )

Jak dużo?
Wystarczyło 2 razy posmarować i pomogło+kompresy z esencji.

> uzywanie antybiotykow konczy grzybica oka, co moze doprowadzic nieleczone
> nawet do slepoty.

To do czego służy oxycort oczny? Do powstawania grzybicy i ślepoty???

Co do drugiej czesci tego leku: sterydow - zbyt dlugie
> stosowanie moze doprowadzic np do jaskry sterydowej, od ktorej czesto nie ma
> odwrotu i postepujaca prowadzi do slepoty. Podawanie sterydow na stany
> wirusowe powoduje bakteremie, odwrotnie, podawanie na zapalenie bakteryjne
> moze spowodowac grzybice - a od niej np wrzody rogowki, nieleczone prowadza
> do slepoty - ratunek przeszczep rogowki.

Hmm...2 x to długo?

> I tak wlasnie Kaju podpowiadasz ludziom. Bez komentarza - slow brak.

ROTFL
Napisałam co ja zastosowałam i mi pomogło...Nie śmiałabym podbierać
pracy,czy reklamy lekarzom :-)

> Widzisz, Ty nie rozumiesz idei poradnictwa. Jedyne co masz to ciety jezyk i
> twardoglowe myslenie.

Jeżeli Ty nie rozumiesz do czego i dla kogo ta grupa dyskusyjna służy,to
mogę Ciebie posądzać o twardogłowe myślenie :-)

> Zawsze masz wybor lekarza. To Twoje ustawowe prawo. Wlasciwie to nie
> rozumiem co sugerujesz. Obrazasz sie za to, ze ktos chce ludziom dobrze
> doradzic i tlumaczy Ci, ze to co Ty radzisz jest dla nich niebezpieczne????
> Trudno Ci to zrozumiec?
> Albo moze Twoja rola jest tutaj ludziom szkodzic?????????????
> Zastanow sie nad tym.

Ja nikomu nic nie dałam,nie wypisałam recepty,więc niepotrzebnie się tak
podniecasz :P
To grupa dyskusyjna,a nie prywatny gabinet lakarski.

Tak btw:nigdzie nie widziałam panie doktorze co pan poleca grupowiczom na
ten problem oczny?

--
Pozdrowienia,
Kaja