oczy

1. Data: 2003-04-27 09:03:55

Temat: oczy
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Od kilku tygodni znacznie pogorszyła się jakość mojego widzenia. Strasznie bolą
i pieką mnie oczy. rano kiedy wstaję mam wrażenie, że wszystko widzę jak przez
mgłę. Nie wiem co się z nimi dzieję, kiedy wychodzę z domu, muszę cały czas
mrużyć oczy, bo mam wrażenie, że razi mnie słońce, nawet jeśli jest pochmurny
dzień. Dodam, że noszę okulary + 0,5 na obu oczach (astygmatyzm odwrotny).
Byłam u okulstki, ale powiedziała, że wszystko jest w porządku, dostałam krople
(tears naturale), ale to nic nie pomaga. Czy mam ponownie udać się do okulisty,
może innego???

Z góry dzięki, za wasze sugestie

pzdr.
Magda

2. Data: 2003-04-27 20:09:39

Temat: Re: oczy
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dostałam krople
> (tears naturale), ale to nic nie pomaga. Czy mam ponownie udać się do

Skoro nawilzacz nie pomaga proponuje powtorna konsultacje specjalisty. Nie
mozna wykluczyc epidemicznego zapalenia spojowek lub typu alergicznego,
zwlaszcza, ze wiosna juz przyszla.
To oczywiscie sugestie bez zbadania.
Idz do kontroli.

casus
spec. ch. oczu

3. Data: 2003-05-02 18:39:34

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna wykluczyc epidemicznego zapalenia spojowek lub typu alergicznego,

Byłam u okulisty i ... i nadal nic. Powiedział, że mam zaczerwienione oczy i w
sumie nic więcej. No i co ja mam zrobić z tym fantem? Oczy jak piękły, bolały i
w ogóle tak nie przestały. A niestety mnóstwo czasu spędzam nad książkami :(
mam iść 3 razy do okulisty???

proszę o jakąś radę
nawilżacz nic nie pomaga....

pzdr.
Magda

4. Data: 2003-05-02 20:48:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bolały i
> w ogóle tak nie przestały. A niestety mnóstwo czasu spędzam nad książkami

ok, pytanie jaki nawilzacz uzywasz i jak czesto. Mozliwe, ze powinnas
sprobowac inny.
Moze sprobuj sobie kupic na razie bez recepty: Vidisic zel - i tak 3-5x
dziennie sobie wpuszczaj do oka. Aha - i sprobuj odstawic makijaz i
wszystkie kremy pod oczy, na oczy - nic w okolicy cca 5 cm od oka.
I jeszcze jedno pytanko: moze zaczelas uzywac jakies leki? np antykoncepcje
lub inne hormonalne? moze psychotropowe? niektore lubia dawac uczucie
pieczenia oczu i zaczerwienienia.

pozdrawiam

casus

5. Data: 2003-05-02 21:12:19

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I jeszcze jedno pytanko: moze zaczelas uzywac jakies leki? np antykoncepcje
> lub inne hormonalne? moze psychotropowe? niektore lubia dawac uczucie

Tears naturale, o ile nie przekrecilam, uzywam 3 razy dziennie, makijażu nie
robię, bo moje oczy ostatnio tego nie "wytrzymywaly"; co do leków, zażywam
Aescin 20mg, propranolol 10mg, Afobam 0,25mg, koenzym Q10 i dorywczo tramal
50mg, nie wiem czy wiek ma jakies znaczenie, ale mam 19 lat

dzieki za odzew

pzdr.
Magda

6. Data: 2003-05-02 23:12:03

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 maj 2003 (piątek).Patrzę,a tu o godz. 23:12 *s...@o...pl*
<6...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Aescin 20mg, propranolol 10mg, Afobam 0,25mg, koenzym Q10 i dorywczo tramal
> 50mg, nie wiem czy wiek ma jakies znaczenie, ale mam 19 lat

Teraz,na wiosnę kwitną i pylą drzewa,więc to może być uczulenie.
Ja mam teraz to samo co Ty z oczami,dodatkowo mnie one swędzą.
Pocieram złotym pierścionkiem i to nawet mi bardzo pomaga,robię kompresy z
bardzo,bardzo ciepłej,mocnej esencji herbaty i czasami w domu smaruję
oxycortem ocznym.

--
Pozdrowienia,
Kaja

7. Data: 2003-05-04 13:57:50

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pocieram złotym pierścionkiem i to nawet mi bardzo pomaga,robię kompresy z
> bardzo,bardzo ciepłej,mocnej esencji herbaty i czasami w domu smaruję

Nie wiem Kaju kim jestes z wyksztalcenia, ale jak czytam to co piszesz to mi
sie noz w kieszeni otwiera!!!!
Jak mozna leczyc alergie mechanicznym pocieranim przedmiotem?????? Jak mozna
leczyc alergie uzywajac antybiotyku w masci ze sterydem bez kontroli
lekarza??????
Mam propozycje - nie pisz takich porad, bo mam wrazenie , ze chcesz ludziom
zaszkodzic a nie pomoc. Zwaz co piszesz !!!!
Nie jest sztuka wypawiadac sie, sztuka jest powiedziec o czyms, na czym sie
czlowiek zna.

casus
spec. ch. oczu

8. Data: 2003-05-05 10:01:23

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 15:57 *casus*
<b93693$a3p$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Nie wiem Kaju kim jestes z wyksztalcenia, ale jak czytam to co piszesz to mi
> sie noz w kieszeni otwiera!!!!

Wykształcenia nie mam kiepskiego,chociaż lekarzem,okulistą nie jestem.
I nie narzekam.

> Jak mozna leczyc alergie mechanicznym pocieranim przedmiotem??????

Nie znasz starej metody pocierania oczu złotem? Twoja babcia Ci tej
ciekawostki nie przekazała?

> Jak mozna
> leczyc alergie uzywajac antybiotyku w masci ze sterydem bez kontroli
> lekarza??????

Skoro to jest oxycort oczny i mi pomógł,to dlaczego mam o tym nie napisać?
Kompresy z mocnej esencji herbaty też bardzo pomagają,więc????
Ty natomiast zaleciłbyś jakieś drogie zagraniczne kropelki,tak?

Konkurencji Ci przecież nie robię,nie bój się...Chorzy poważniej i tak będą
się dobijali do Twojego prywatnego gabinetu ;-)

> [...]
> zaszkodzic a nie pomoc. Zwaz co piszesz !!!!
> Nie jest sztuka wypawiadac sie, sztuka jest powiedziec o czyms, na czym sie

Już widzę z jakim lekarzem mam w tej chwili do czynienia i omijałabym
szerokim łukiem Twój gabinet lekarski.Naprawdę :-(

--
Kaja

9. Data: 2003-05-05 15:01:40

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znasz starej metody pocierania oczu złotem? Twoja babcia Ci tej
> ciekawostki nie przekazała?

Oczywiscie - poczatkowy jeczmien. Ty zas pocierasz swedzenie alergiczne, jak
twierdzilas. Ktos sie nie douczyl????

> Skoro to jest oxycort oczny i mi pomógł,to dlaczego mam o tym nie napisać?
> Kompresy z mocnej esencji herbaty też bardzo pomagają,więc????
> Ty natomiast zaleciłbyś jakieś drogie zagraniczne kropelki,tak?

Nie, zwykle polskie taniutkie kropelki, ale po konsultacji ze specjalista.
Dla Wszystkich mala informacja: to co poleca Kaja to antybiotyk ze sterydem.
Zbyt duzo i nieodpowiedzialnie ( czytaj bez konsultacji z lekarzem )
uzywanie antybiotykow konczy grzybica oka, co moze doprowadzic nieleczone
nawet do slepoty. Co do drugiej czesci tego leku: sterydow - zbyt dlugie
stosowanie moze doprowadzic np do jaskry sterydowej, od ktorej czesto nie ma
odwrotu i postepujaca prowadzi do slepoty. Podawanie sterydow na stany
wirusowe powoduje bakteremie, odwrotnie, podawanie na zapalenie bakteryjne
moze spowodowac grzybice - a od niej np wrzody rogowki, nieleczone prowadza
do slepoty - ratunek przeszczep rogowki.

I tak wlasnie Kaju podpowiadasz ludziom. Bez komentarza - slow brak.

> Konkurencji Ci przecież nie robię,nie bój się...Chorzy poważniej i tak
będą
> się dobijali do Twojego prywatnego gabinetu ;-)

Widzisz, Ty nie rozumiesz idei poradnictwa. Jedyne co masz to ciety jezyk i
twardoglowe myslenie.

> Już widzę z jakim lekarzem mam w tej chwili do czynienia i omijałabym
> szerokim łukiem Twój gabinet lekarski.Naprawdę :-(

Zawsze masz wybor lekarza. To Twoje ustawowe prawo. Wlasciwie to nie
rozumiem co sugerujesz. Obrazasz sie za to, ze ktos chce ludziom dobrze
doradzic i tlumaczy Ci, ze to co Ty radzisz jest dla nich niebezpieczne????
Trudno Ci to zrozumiec?
Albo moze Twoja rola jest tutaj ludziom szkodzic?????????????
Zastanow sie nad tym.

> --
> Kaja

casus
spec. ch. oczu

10. Data: 2003-05-05 21:01:21

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 17:1 *casus*
<b95uct$sj9$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Oczywiscie - poczatkowy jeczmien. Ty zas pocierasz swedzenie alergiczne, jak
> twierdzilas. Ktos sie nie douczyl????

Jeżeli czułam,że mi pomogło i nie zaszkodziło,to co?
W czym problem?

> Nie, zwykle polskie taniutkie kropelki, ale po konsultacji ze specjalista.

Komu by się chciało czekać 3 miesiące na wizytę u okulisty...a wywalać
pieniądze na prywaciarza to akurat nie każdy człowiek w danej chwili ma
ochotę.

> Dla Wszystkich mala informacja: to co poleca Kaja to antybiotyk
ze sterydem

(Ustaw sobie łamanie wierszy do 75 znaków,bo nie można normalnie czytać)

Prose pani,a ona powiedziała...

> Zbyt duzo i nieodpowiedzialnie ( czytaj bez konsultacji z lekarzem )

Jak dużo?
Wystarczyło 2 razy posmarować i pomogło+kompresy z esencji.

> uzywanie antybiotykow konczy grzybica oka, co moze doprowadzic nieleczone
> nawet do slepoty.

To do czego służy oxycort oczny? Do powstawania grzybicy i ślepoty???

> [...]
> moze spowodowac grzybice - a od niej np wrzody rogowki, nieleczone prowadza
> do slepoty - ratunek przeszczep rogowki.

Hmm...2 x to długo?

> I tak wlasnie Kaju podpowiadasz ludziom. Bez komentarza - slow brak.

ROTFL
Napisałam co ja zastosowałam i mi pomogło...Nie śmiałabym podbierać
pracy,czy reklamy lekarzom :-)

> Widzisz, Ty nie rozumiesz idei poradnictwa. Jedyne co masz to ciety jezyk i
> twardoglowe myslenie.

Jeżeli Ty nie rozumiesz do czego i dla kogo ta grupa dyskusyjna służy,to
mogę Ciebie posądzać o twardogłowe myślenie :-)

> [...]
> Trudno Ci to zrozumiec?
> Albo moze Twoja rola jest tutaj ludziom szkodzic?????????????

Ja nikomu nic nie dałam,nie wypisałam recepty,więc niepotrzebnie się tak
podniecasz :P
To grupa dyskusyjna,a nie prywatny gabinet lakarski.

Tak btw:nigdzie nie widziałam panie doktorze co pan poleca grupowiczom na
ten problem oczny?

--
Pozdrowienia,
Kaja