Re: oczy

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: oczy
Date: Sun, 4 May 2003 15:57:50 +0200

> Teraz,na wiosnę kwitną i pylą drzewa,więc to może być uczulenie.
> Ja mam teraz to samo co Ty z oczami,dodatkowo mnie one swędzą.
> Pocieram złotym pierścionkiem i to nawet mi bardzo pomaga,robię kompresy z
> bardzo,bardzo ciepłej,mocnej esencji herbaty i czasami w domu smaruję
> oxycortem ocznym.
> Pozdrowienia,
> Kaja
> GG 2390422

Nie wiem Kaju kim jestes z wyksztalcenia, ale jak czytam to co piszesz to mi
sie noz w kieszeni otwiera!!!!
Jak mozna leczyc alergie mechanicznym pocieranim przedmiotem?????? Jak mozna
leczyc alergie uzywajac antybiotyku w masci ze sterydem bez kontroli
lekarza??????
Mam propozycje - nie pisz takich porad, bo mam wrazenie , ze chcesz ludziom
zaszkodzic a nie pomoc. Zwaz co piszesz !!!!
Nie jest sztuka wypawiadac sie, sztuka jest powiedziec o czyms, na czym sie
czlowiek zna.

casus
spec. ch. oczu