Re: oczy - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Re: oczy

Data: 2003-05-06 21:37:02
Temat: Re: oczy
Od: "casus" <c...@g...pl>

> No proszę,proszę.Odezwał się nie lekarz,tylko jakiś pachołek bez godności
> ludzkiej.
> Teraz już wiem na 100%,że nie jesteś lekarzem,i pochodzisz pewnie z
jakiejś
> złodziejskiej rodziny.Złe wartości wyniosłes z domu i śmiesz je tutaj
> szerzyć.

Siegnelas dna. Obrazasz mnie, obrazasz moja rodzine, obrazasz wielu ludzi na
tej liscie. Jesli masz problem z soba powinnas wyzywac sie w domu. Albo
zaczerpnac rady specjalisty psychiatry. Ale widocznie nie masz na tyle
samokrytycyzmu, by to zrobic. Wydaje mi sie, ze wokol Ciebie nie ma juz ani
znajomych ani przyjaciol. Pozostal Ci net i udzial w listach.
Dowartosciowujesz sie tutaj, bo w realu zapewne juz nikt nie jest w stanie
Cie tolerowac. To smutne, zwlaszcza dlatego, ze najwieksza radosc Ci
przynosi wyzywanie sie na innych nie przebierajac w slowa. Mam wrazenie, ze
ktos Cie strasznie w zyciu skrzywdzil i Twoja reakcja na to jest krzywdzenie
wszystkich dookola, poniewaz kazdego traktujesz jako wroga. Jesli
potrzebujesz pomocy - powiedz, na pewno znajdzie sie tu ktos, kto Ci jej
udzieli.

> Tak btw:muszę się o Tobie i Twoim leczeniu dowiedzieć szczegołów w
> Naczelnej Izbie Lekarskiej.Mam ją niedaleko domu.Z ciekawości może nawet
> pójdę do Twojej pracy-do Twojego gabinetu (z dyktafonem).
> Pozdrowienia,
> Kaja
> GG 2390422

Nie widze przeszkod, zapraszam. Jesli zyczysz sobie moj nr prawa wykonywania
zawodu - udostepnie Ci. Tylko pamietaj - w momencie, kiedy podam swoje
personalia kazdy Twoj niesluszny atak na moja osobe skonczy sie spotkaniem w
sadzie.
I nie bierz tego jako straszak. Jesli naruszysz moje dobra osobiste w
jakikolwiek sposob, nie cofne sie przed obrona swojej reputacji.
Wlasciwie tylko zastanawiam sie nad jednym, kiedy Ty sie przedstawisz. Bo
moze jestes niepelnoletnia.

casus