Re: oczy

From: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: oczy
Date: Mon, 5 May 2003 12:01:23 +0200

4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 15:57 *casus*
<b93693$a3p$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Nie wiem Kaju kim jestes z wyksztalcenia, ale jak czytam to co piszesz to mi
> sie noz w kieszeni otwiera!!!!

Wykształcenia nie mam kiepskiego,chociaż lekarzem,okulistą nie jestem.
I nie narzekam.

> Jak mozna leczyc alergie mechanicznym pocieranim przedmiotem??????

Nie znasz starej metody pocierania oczu złotem? Twoja babcia Ci tej
ciekawostki nie przekazała?

> Jak mozna
> leczyc alergie uzywajac antybiotyku w masci ze sterydem bez kontroli
> lekarza??????

Skoro to jest oxycort oczny i mi pomógł,to dlaczego mam o tym nie napisać?
Kompresy z mocnej esencji herbaty też bardzo pomagają,więc????
Ty natomiast zaleciłbyś jakieś drogie zagraniczne kropelki,tak?

Konkurencji Ci przecież nie robię,nie bój się...Chorzy poważniej i tak będą
się dobijali do Twojego prywatnego gabinetu ;-)

> Mam propozycje - nie pisz takich porad, bo mam wrazenie , ze chcesz ludziom
> zaszkodzic a nie pomoc. Zwaz co piszesz !!!!
> Nie jest sztuka wypawiadac sie, sztuka jest powiedziec o czyms, na czym sie
> czlowiek zna.

Już widzę z jakim lekarzem mam w tej chwili do czynienia i omijałabym
szerokim łukiem Twój gabinet lekarski.Naprawdę :-(

--
Kaja