oczy

11. Data: 2003-05-05 22:01:36

Temat: Re: oczy
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> ROTFL
> Napisałam co ja zastosowałam i mi pomogło...Nie śmiałabym podbierać
> pracy,czy reklamy lekarzom :-)

> Jeżeli Ty nie rozumiesz do czego i dla kogo ta grupa dyskusyjna służy,to
> mogę Ciebie posądzać o twardogłowe myślenie :-)

> Ja nikomu nic nie dałam,nie wypisałam recepty,więc niepotrzebnie się tak
> podniecasz :P
> To grupa dyskusyjna,a nie prywatny gabinet lakarski.
>
> Tak btw:nigdzie nie widziałam panie doktorze co pan poleca grupowiczom na
> ten problem oczny?

Czytam i rece mi wiedna i slabo mi sie robi...
Przeciez czytaja to takze ludzie nie majacy (dodatkowo: nie majacy
obowiazku miec!!) pojecia o dzialaniu lub skladzie danych preparatow.
Niektorzy z nich pytaja o rade. Czytajac, ze Tobie cos pomoglo, moga
siegnac do swojej apteczki domowej, w ktorej znajda dany specyfik (byc
moze zupelnie przypadkowo, bo sie "ostal" a termin waznosci jeszcze nie
uplynal), uzyc go i... W koncu TOBIE pomogl, to moze i im pomoze?
To co z tego, ze TY uzylas go dwa razy i nie zaszkodzil Ci? Ktos moze
uzyc wiecej razy. Komus moze zaszkodzic - zastanawialas sie nad tym?
Antybiotyk nie jest witamina C, jego dzialanie nie jest obojetne w
kazdej sytuacji i przy kazdym schorzeniu.
Kaju - zastanow sie nastepnym razem nad tym, o czym piszesz i co
radzisz. Dobrymi checiami pieklo jest wybrukowane, a puszczajac na liste
(badz, co badz bardzo fachowa)
swoje luzne spostrzezenia mozesz komus bardziej zaszkodzic niz pomoc.

Anka

12. Data: 2003-05-05 22:25:50

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To do czego służy oxycort oczny? Do powstawania grzybicy i ślepoty???

Proponuje lekture Pharmindexu...

Anka

13. Data: 2003-05-05 22:41:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To grupa dyskusyjna,a nie prywatny gabinet lakarski.
> Tak btw:nigdzie nie widziałam panie doktorze co pan poleca grupowiczom na

Bez komentarza. Z Toba nie mozna dyskutowac, bo masz klapki na oczy. I tylko
sie zastanawiam, czy to jest glupota, czy zlosliwy prymitywizm. Nie masz
sumienia i tylko dlatego aby zawsze miec racje lub cokolwiek powiedziec
jestes w stanie dla swojego malego JA robic krzywde innym. Takie: po trupach
do celu. Nie zamierzam wiecej z Toba dyskutowac, bo sorry, ale nie jestes
dla mnie rownocennym partnerem do rozmowy. Proponuje, abys sie poszla
dowartosciowywac gdzies indziej.
Wiedz tylko jedno - jezeli w mojej dziedzinie puscisz nastepna szkodliwa
informacje, to ja ja poprawie. Bo tak mi nakazuje sumienie. Bo nie mam
zamiaru nawet posrednio przylozyc reki do czyjesc utraty zdrowia.
Jezeli ponownie zdarzy Ci sie dzialac na szkode innych sa sposoby, abys
opuscila te liste. Nie zamierzam Cie straszyc, to bedzie tylko dzialanie na
ochrone innych, bo tak mi nakazuje moja etyka.
Dyskusje z Toba skonczylem.
Zycze Ci zdrowia i abys nie musiala czekac nigdy na wizyte do lekarza, kiedy
bedziesz potrzebowac pomocy. I aby to nie byl ktos, kto Cie tu czytal, bo
moglby Ci zalecic na alergie np pocieranie oczu pierscionkiem lub Oxycort.
Ale wtedy to dopiero bys sie na nim pojechala na liscie. W koncu tylko po to
tu jestes.
EOT

casus
spec. ch. oczu

14. Data: 2003-05-05 22:44:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3EB6E4EE.70903@poczta.onet.pl...

> Proponuje lekture Pharmindexu...
>
> Anka

Nie przejmuj sie. Kaja dokladnie wie, ze jest to na recepte i wg zalecen
lekarza. Ale zapewne te masc ukradla i nie ma z nia co robic. Szkoda
dyskusji. W koncu na liscie sa osoby inteligentne i wiedza, o co chodzi.
proponuje ignorowac.
pozdrawiam serdecznie

casus
spec. ch,. oczu

15. Data: 2003-05-05 23:06:56

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 maj 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o godz. 0:25 *Anka Łazowska*
<3...@p...onet.pl> napisał(a):

> Proponuje lekture Pharmindexu...

Podaj linka z łaski swojej :-)

--
Pozdrowienia,
Kaja

16. Data: 2003-05-05 23:12:09

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 maj 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o godz. 0:44 *casus*
<b96pgn$64t$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Nie przejmuj sie. Kaja dokladnie wie, ze jest to na recepte i wg zalecen
> lekarza. Ale zapewne te masc ukradla i nie ma z nia co robic.

No proszę,proszę.Odezwał się nie lekarz,tylko jakiś pachołek bez godności
ludzkiej.
Teraz już wiem na 100%,że nie jesteś lekarzem,i pochodzisz pewnie z jakiejś
złodziejskiej rodziny.Złe wartości wyniosłes z domu i śmiesz je tutaj
szerzyć.

> Szkoda
> dyskusji. W koncu na liscie sa osoby inteligentne i wiedza, o co chodzi.
> proponuje ignorowac.

W przeciwieństwie do Ciebie na pewno są inteligentne-marketerze.

Tak btw:muszę się o Tobie i Twoim leczeniu dowiedzieć szczegołów w
Naczelnej Izbie Lekarskiej.Mam ją niedaleko domu.Z ciekawości może nawet
pójdę do Twojej pracy-do Twojego gabinetu (z dyktafonem).

--
Pozdrowienia,
Kaja

17. Data: 2003-05-05 23:22:51

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 maj 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o godz. 0:41 *casus*
<b96pbc$5t4$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

Nie chce mi się przytaczać wszystkich Twoich agresywnych odpowiedzi.

> Dyskusje z Toba skonczylem.

A czy ja z Tobą dyskusję rozpoczynałam? :D
Odpisuję Ci tylko dlatego,że nie wypada nie odpisać.

To nie jest grupa specjalna dla Ciebie,tylko dla normalnych usetenowiczów.
*Poczytaj opis grupy*,albo przejdź na jakąś swoją-lekarską i podyskutuj
sobie z lekarzami na swoim poziomie.Nie chcą Cię tam?
To dziwne,że jak ktoś tu napisał o pocieraniu oczu złotą obrączką,to nie
oponowałeś,a do mnie się doczepiłeś.
Nie Ty jeden w Polsce jesteś okulistą,mamy ich sporo i jest w czym wybierać
(tzn.w lekarzach),więc się nie panosz.Wnioskuję,że Twój gabinet
pusty,pacjentów brak,nudzisz się,obdgryzasz paznokcie i kombinujesz jak tu
dopiec bliźniemu.

--
Kaja

18. Data: 2003-05-06 21:20:53

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 maj 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o godz. 23:37 *casus*
<b999u0$mtv$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> jakiejś

> Siegnelas dna. Obrazasz mnie, obrazasz moja rodzine, obrazasz wielu ludzi na
> tej liscie.

Nie możesz sobie uzmysłowić,że to ty sięgnąłeś dna.*Jesteś zerem*.
Chciałeś ze mnie zrobić złodziejkę,obraziłeś mnie.Ja w przeciwieństwie do
Ciebie na jakiś głupi oxycort bym się nawet nie połaszczyła.Jak mi coś
potrzebne do apteczki domowej,to idę do lekarza,biorę receptę i wykupuję.
No proszę,zacytuj jeszcze raz co napisałeś,jak mnie obraziłeś.
Złodziejstwo już tak ci weszło chyba w krew,że nie możesz się pohamować.

Jesli masz problem z soba powinnas wyzywac sie w domu. Albo
> zaczerpnac rady specjalisty psychiatry. Ale widocznie nie masz na tyle
> samokrytycyzmu, by to zrobic.

Teraz jestem na 100% pewna,że jesteś psychicznie chory,na jakiejś rencie.
Normalny człowiek nie napisałby,że Kaja ukradła komuś oxycort.

> Nie widze przeszkod, zapraszam. Jesli zyczysz sobie moj nr prawa wykonywania
> zawodu - udostepnie Ci. Tylko pamietaj - w momencie, kiedy podam swoje
> personalia kazdy Twoj niesluszny atak na moja osobe skonczy sie spotkaniem w
> sadzie.

Nie musisz mi podawać.Sama znajdę jak będę chciała.W każdej chwili.

> I nie bierz tego jako straszak. Jesli naruszysz moje dobra osobiste w
> jakikolwiek sposob, nie cofne sie przed obrona swojej reputacji.

Reputacji to ty nie masz...*żadnej*.
Taki człowiek nie jest godny miana lekarza.
Nigdy nie byłam i nie będę szują,ale Ty za to nie masz się czym pochwalić.

> Wlasciwie tylko zastanawiam sie nad jednym, kiedy Ty sie przedstawisz. Bo
> moze jestes niepelnoletnia.

A kim ty jesteś..."casus" jakiś ...od kasowania (chyba kasy ludziom).
A to,czy jestem pełnoletnia,czy nie to moja sprawa.(Mam dorosłą
córkę,której mądrością i kulturą nigdy nie dorównasz,choćbyś i miał nawet w
tej chwili 70 lat)...po prostu już nie zdążysz nadrobić.

--
Kaja

19. Data: 2003-05-06 21:37:02

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szerzyć.

Siegnelas dna. Obrazasz mnie, obrazasz moja rodzine, obrazasz wielu ludzi na
tej liscie. Jesli masz problem z soba powinnas wyzywac sie w domu. Albo
zaczerpnac rady specjalisty psychiatry. Ale widocznie nie masz na tyle
samokrytycyzmu, by to zrobic. Wydaje mi sie, ze wokol Ciebie nie ma juz ani
znajomych ani przyjaciol. Pozostal Ci net i udzial w listach.
Dowartosciowujesz sie tutaj, bo w realu zapewne juz nikt nie jest w stanie
Cie tolerowac. To smutne, zwlaszcza dlatego, ze najwieksza radosc Ci
przynosi wyzywanie sie na innych nie przebierajac w slowa. Mam wrazenie, ze
ktos Cie strasznie w zyciu skrzywdzil i Twoja reakcja na to jest krzywdzenie
wszystkich dookola, poniewaz kazdego traktujesz jako wroga. Jesli
potrzebujesz pomocy - powiedz, na pewno znajdzie sie tu ktos, kto Ci jej
udzieli.

20. Data: 2003-05-07 06:11:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 May 2003, Kaja wrote:

> Chciałeś ze mnie zrobić złodziejkę,obraziłeś mnie.Ja w przeciwieństwie do
> Ciebie na jakiś głupi oxycort bym się nawet nie połaszczyła.Jak mi coś

Kaju, daj sobie spokoj, ok?!

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl