oczy

21. Data: 2003-05-07 07:56:27

Temat: Re: oczy
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Normalny człowiek nie napisałby,że Kaja ukradła komuś oxycort.

> Nie musisz mi podawać.Sama znajdę jak będę chciała.W każdej chwili.

> Reputacji to ty nie masz...*żadnej*.
> Taki człowiek nie jest godny miana lekarza.
> Nigdy nie byłam i nie będę szują,ale Ty za to nie masz się czym pochwalić.

> A kim ty jesteś..."casus" jakiś ...od kasowania (chyba kasy ludziom).
> A to,czy jestem pełnoletnia,czy nie to moja sprawa.(Mam dorosłą
> córkę,której mądrością i kulturą nigdy nie dorównasz,choćbyś i miał nawet w
> tej chwili 70 lat)...po prostu już nie zdążysz nadrobić.

BINGO!
A myslalam, ze klasycy wygineli...

Anka

22. Data: 2003-05-07 09:17:56

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" wrote:

Myslałas nad wizytą u psychiatry?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

23. Data: 2003-05-07 12:53:08

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> córkę,której mądrością i kulturą nigdy nie dorównasz,choćbyś i miał nawet
> tej chwili 70 lat)...po prostu już nie zdążysz nadrobić.

bez komentarza.
casus

24. Data: 2003-05-07 15:14:56

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 maj 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 8:11 *Piotr Kasztelowicz*
<P...@d...am.t
orun.pl> napisał(a):

> Kaju, daj sobie spokoj, ok?!

OK,ale jeszcze z tymi dziwami-niby damami muszę się rozprawić ;-)

--
Pozdrowienia,
Kaja

25. Data: 2003-05-07 15:36:06

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 maj 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 11:17 *Lia*
<b9aj07$2oo$2@news.atman.pl> napisał(a):

> Myslałas nad wizytą u psychiatry?

Nie będę ci wchodzić w drogę trzecia "damo" dupna.Dupcz dalej.

26. Data: 2003-05-07 16:05:02

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" wrote:

> Nie będę ci wchodzić w drogę trzecia "damo" dupna.Dupcz dalej.

Trzeba rzeczywiscie sprawdzic czy ostatnio jakas kobeiat nie zwiała z
oddziału zamknietego.

ps. Chyba czas Ci pokazac ze posiadanie modemu nie powoduje, ze jestes
bezkarna.

27. Data: 2003-05-07 16:28:08

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 maj 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 14:53 *casus*
<b9avjm$769$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> bez komentarza.

Nie przeinaczaj postów cwaniaku.
Jeśli ci zależało na tym,żeby umieścić tu moje odpowiedzi(i tak za każdym
razem,w każdym swoim poście),to trzeba było zostawić także swoje cytaty,po
prostu nie wycinać nic.

--
Kaja

28. Data: 2003-05-07 22:26:59

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 maj 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 18:5 *Lia*
<b9bari$1ivl$1@news.atman.pl> napisał(a):

> Trzeba rzeczywiscie sprawdzic czy ostatnio jakas kobeiat nie zwiała z
> oddziału zamknietego.

> ps. Chyba czas Ci pokazac ze posiadanie modemu nie powoduje, ze jestes
> bezkarna.

A co ty prostytutko ode mnie chcesz?
Psychicznie chorzy przecież są bezkarni.Nie wiesz o tym?
Nie powiedzieli ci w tym twoim wariatkowie?
Zajmij się jakimś przygłupawym-takim jak ty panem,bo kasę tracisz.

now
test
wymioty + rozwolnienie - przewialo mnie
alergia & antykoncepcja