Re: oczy

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: oczy
Date: Mon, 5 May 2003 17:01:40 +0200

> Nie znasz starej metody pocierania oczu złotem? Twoja babcia Ci tej
> ciekawostki nie przekazała?

Oczywiscie - poczatkowy jeczmien. Ty zas pocierasz swedzenie alergiczne, jak
twierdzilas. Ktos sie nie douczyl????

> Skoro to jest oxycort oczny i mi pomógł,to dlaczego mam o tym nie napisać?
> Kompresy z mocnej esencji herbaty też bardzo pomagają,więc????
> Ty natomiast zaleciłbyś jakieś drogie zagraniczne kropelki,tak?

Nie, zwykle polskie taniutkie kropelki, ale po konsultacji ze specjalista.
Dla Wszystkich mala informacja: to co poleca Kaja to antybiotyk ze sterydem.
Zbyt duzo i nieodpowiedzialnie ( czytaj bez konsultacji z lekarzem )
uzywanie antybiotykow konczy grzybica oka, co moze doprowadzic nieleczone
nawet do slepoty. Co do drugiej czesci tego leku: sterydow - zbyt dlugie
stosowanie moze doprowadzic np do jaskry sterydowej, od ktorej czesto nie ma
odwrotu i postepujaca prowadzi do slepoty. Podawanie sterydow na stany
wirusowe powoduje bakteremie, odwrotnie, podawanie na zapalenie bakteryjne
moze spowodowac grzybice - a od niej np wrzody rogowki, nieleczone prowadza
do slepoty - ratunek przeszczep rogowki.

I tak wlasnie Kaju podpowiadasz ludziom. Bez komentarza - slow brak.

> Konkurencji Ci przecież nie robię,nie bój się...Chorzy poważniej i tak
będą
> się dobijali do Twojego prywatnego gabinetu ;-)

Widzisz, Ty nie rozumiesz idei poradnictwa. Jedyne co masz to ciety jezyk i
twardoglowe myslenie.

> Już widzę z jakim lekarzem mam w tej chwili do czynienia i omijałabym
> szerokim łukiem Twój gabinet lekarski.Naprawdę :-(

Zawsze masz wybor lekarza. To Twoje ustawowe prawo. Wlasciwie to nie
rozumiem co sugerujesz. Obrazasz sie za to, ze ktos chce ludziom dobrze
doradzic i tlumaczy Ci, ze to co Ty radzisz jest dla nich niebezpieczne????
Trudno Ci to zrozumiec?
Albo moze Twoja rola jest tutaj ludziom szkodzic?????????????
Zastanow sie nad tym.

> --
> Kaja

casus