oczyszczajaco...

1. Data: 2001-07-09 10:37:21

Temat: oczyszczajaco...
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, mam silne postanowienie bardzo zdrowego odzywiania sie przez
przynajmniej kilka dni, mam na mysli owoce, warzywa, jakis kefir....
Co szczegolnie nadaje sie do takiego malego oczyszczania organizmu?
Podobno winogrona, poza tym soki jablkowe... a cos z nowalijek? I jak -
surowizna, gotowane? Cos podsmazonego tez bym czasem zjadla, jak to
przyrzadzic, zeby dobrze robilo??

dzieki z gory...
--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-07-09 11:23:45

Temat: Re: oczyszczajaco...
Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Podobno winogrona, poza tym soki jablkowe... a cos z nowalijek? I jak -
> surowizna, gotowane? Cos podsmazonego tez bym czasem zjadla, jak to

Cześć!

Może się mylę, ale uważam, że trzy dni
całkowitej głodówki może być skuteczne.

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2001-07-09 12:00:50

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć!
>
> Może się mylę, ale uważam, że trzy dni
> całkowitej głodówki może być skuteczne.

jasne, ale nie wytrzymam :-)

a.

1. Data: 2001-07-09 13:05:11

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mandosia wrote:

> Wytrzymasz, tylko trzeba się do niej dobrze przygotować. Chodzi tu o
> (przepraszam za dosłowność) dokładne wypróżnienie, jeśli jelita zostaną
> oczyszczone, nie będziesz czuła głodu. Pij rozcieńczone soki i wodę
> mineralną niegazowaną (kiedy tylko będziesz miała ochotę na jedzenie).
> Sprawdzone, bez problemu wytrzymałam 7dni.
> Pozdrawiam

...to jeszcze powiem, ze jednoczesnie rzucam palenie ..... a wiadomo, ze
wtedy sie podjada... dlatego chyba sobie to rozloze w czasie.... na
razie spozywam namietnie kefirki ;-), popoludniu zaszaleje z jakas
jarzyna :-)

a.

1. Data: 2001-07-09 13:05:34

Od: "Mandosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-09 13:06:26

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sheridan wrote:

<duzo konkretnych rzeczy>

dzieki Aneczko, jesli nie wszystko, to kilka rzeczy na pewno wyprobuje,
tymi pryszczami to mnie przerazilas, ale moze to jakos przezyje ;-)

anna

1. Data: 2001-07-09 13:38:13

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasne, ale nie wytrzymam :-)

Musiałabyś mieć doczynienia z moim profesorem od fizy z liceum. Dwie godziny
opowiadania o składzie chemicznym rosołu ...
Wynik? Tydzień głodówki (tylko herbata rumiankowa) a potem 2 miesiące na
jabłkach (takich ze wsi, nie pryskanych, wtedy jeszcze nie miałam alergii
...).
A co z tego wynikło? Rewelacyjny stan zdrowia :))) Długie, długie lata potem
miałam najzdrowszy układ pokarmowy w rodzinie, najbardziej odporny i w ogóle
:))))
Warto było ;)

Pozdry

Aldik

-- Władza to nie tylko to co masz,
-- ale także to co twoi wrogowie sądzą, że masz
-- (Saul Alinsky)

1. Data: 2001-07-09 13:43:21

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Herbatki ziolowe, np bratki, dziurawiec, pokrzywa.
Bialy ryz (bardziej lekkostrawny niz brazowy) ugotowany bez zadnych dodatkow
(= tylko ryz + woda). 3 razy dziennie malutki kieliszeczek soku z surowych
burakow. Seler (zielone lodygi - moczopedne, oczyszczajace). Duzo wody.
Jarzyny albo surowe albo ugotowane szybko na parze. Owoce, ktore pomagaja w
trawieniu i wydzielaniu sokow zoladkowych - swiezy ananas, albo papaja.
Zielona pietruszka (natka) - moczopedna, i zawiera duzo zelaza. Glebokie
oddychanie (joga) i dalekie spacery. Jesli wysypia Ci sie pryszcze, to
znaczy, ze organizm sie oczyszcza. Tak samo, jesli mocz Ci sie przyciemni -
organizm eliminuje nieczystosci. Masaze ciala ostra szczotka, na sucho,
przed prysznicem. Skora to tez organ wydalania, nalezy jej to ulatwic.
Herbatki ziolowe mozesz slodzic lyzeczka miodu. Swiezy sok z ananasa (nie z
puszki, wycisniety z owocu), albo z papai, a nawet z zielonego jablka,
nalozony na wymyta buzie, to idealny enzymowy kwasowy zluszczacz, lepszy niz
wszystkie kremy z tzw alpha hydroxy acids. Posmaruj buzie nakladajac kilka
razy, odczekaj jakies 15-20 minut i splucz letnia woda.

Ania

1. Data: 2001-07-09 13:47:53

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aldik" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Musiałabyś mieć doczynienia ...

Jak to mawiał pewien staruszek: "co jo godom, co jo godom" ;)
Miało być "do czynienia". Jakby co - to wina mojej klawiatury ;))))

1. Data: 2001-07-09 14:50:04

Od: "Różyczka" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mandosia" <g...@p...onet.pl> wrote
> Wytrzymasz, tylko trzeba się do niej dobrze przygotować.

Z tego, co wiem najważniejsze jest jakiś tydzień przed głodówką odżywiać się
odpowiednio
[warzywa, owoce.. generalnie same lekkie rzeczy]
tak, żeby nie było sytuacji, w której jednego dnia wcinasz słodkości, a
drugiego już tylko soczek lub woda..
to NIE jest zdrowe [a poza tym wtedy gorzej się znosi głodówkę]
potem do 10 dni głodówka [dłużej nie] i ... wtedy są najlepsze efekty...
[oczyszczenia organizmu etc..]

pozdrawiam

Maja

Grzyby - mrozenie