Re: odbierac prawo wykonywania zawodu konowałom...

Data: 2012-05-23 20:07:25
Temat: Re: odbierac prawo wykonywania zawodu konowałom...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> "jak widze na wypisie ze rodzice wzieli dziecko ze szpitala na wlasne
> zadanie,... .... krzywo patrze i nie mam ochoty leczyc.
>... nalezaloby pozbawiac prawa wykonywania zawodu.

Pozbawić prawa wykonywania zawodu za fohy to za dużo - w końcu ma prawo do
uczuć, dopiero jak by odmawiał leczenia , ale on tylko kszywo patszy.
Jak się nie podoba, zę kszywo patszy to się zmienia konowała.
Ale w ogule się zgadzam.

Mnie pszynajmniej 2 razy mama wypisała ze szpitala na własne żądanie:

Miałam 12 lat, byłam szpitalu po wycięciu wyrostka robaczkowego, po 2
tygodniah już pobytu w domu, pszyjęto mnie ponownie, tym razem na oddział
wewnętszny, w celu naświetlań lampą kwarcową rany- szwu po wyrostku.
Wieczorem w trakcie nielegalnyh odwiedzin pszez okno -parter szpitala, gdy
mama dowiedziała się, że na oddziale jest czerwonka i dur bżuszny (ja 4
tygonie po 2 ciężkih operacjah wyrostka), zorganizowała ubranie (było po 18,
sklepy nieczynne, ja w piżamie, do domu 20 km) pukając do pszypadkowych
drzwi pobliskiego prywatnego domu. Ciuhy były 5 nr za duże.
Pamiętam, że w tym dniu wieczorem w domu oglądałam łestern "7 wspaniałyh".
W następnym dniu w pszyhodni lekarka potwierdziła, że naświetlania byłyby
szkodliwe.

Drugi raz miałam około 6 lub 7 lat, może 8, podejżenie żułtaczki,
w trakcie pszyjmowania, specjalnie jeździła po jakieś żeczy zdaje się piżamę
do domu, a potem nie zgodziła się na oddanie mnie do szpitala.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)