odchudzajaca zupa

1. Data: 2002-04-10 09:27:53

Temat: odchudzajaca zupa
Od: "Aleksandra" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy ktos moze poruszal juz ten temat... Ale czy slyszeliscie o
diecie, ktorej podstawa jest zupa, ktora mozna jesc w dowolnych ilosciach
(podobno im wiecej tym lepiej). Podobno zostala wymyslona dla pacjentow
szpitala w Houston, ktorzy musieli schudnac przed operacja serca.
Czy ktos z was stosowal moze juz ta diete i moze powidziec co nieco o
skutkach?

2. Data: 2002-04-10 09:41:04

Temat: Re: odchudzajaca zupa
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szpitala w Houston, ktorzy musieli schudnac przed operacja serca.
> Czy ktos z was stosowal moze juz ta diete i moze powidziec co nieco o

Mówisz o zupie, której głównym składnikiem jest kapusta i pomidory?
Jeśli tak to owszem, słyszałam o niej. Moja przyjaciółka stosowała ją
przez okres 2 tygodni. Skutki? 5 kg mniej, a po zakończeniu diety
8 kg więcej.

Pozdrawiam,
Anastazja

3. Data: 2002-04-10 10:01:52

Od: "Aleksandra" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mówisz o zupie, której głównym składnikiem jest kapusta i pomidory?

tak, o tej

> Jeśli tak to owszem, słyszałam o niej. Moja przyjaciółka stosowała ją
> przez okres 2 tygodni. Skutki? 5 kg mniej, a po zakończeniu diety
> 8 kg więcej.

wlasnie tego sie obawialam, dzieki
pozdrawiam
Aleksandra

4. Data: 2002-04-10 12:38:30

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra"
> Użytkownik "Anastazja"
> tak, o tej

> wlasnie tego sie obawialam, dzieki

Hm... Gdyby ową zupę przyrządzić z nieco innych składników... Być może
byłaby to Dieta Optymalna :)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

5. Data: 2002-04-10 12:54:07

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hm... Gdyby ową zupę przyrządzić z nieco innych składników... Być może
> byłaby to Dieta Optymalna :)
>
> Wojtek

Przepis dla optymalnych:
Zupa z roztopionego smalcu i makaron z pokrojonego na nitki boczku. To
wszystko oczywiście z zasmażką i skwareczkami. Zamiast chlebka (trujące
węglowodany) zagryzamy kostką masła i popijamy surowym jajeczkiem.
Na deser lody z mrożonej słoniny oraz smażonego mózgu pawiana polane
zasmażką.
buueueeeee...

Wersja wykwintna - to samo ale podane na trzęsących się galaretowato
piersiach zwycieżczyni konkursu Miss Puszystych oczywiście polanych
zasmażką...

--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

6. Data: 2002-04-10 12:54:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Wersja wykwintna - to samo ale podane na trzęsących się galaretowato
> piersiach zwycieżczyni konkursu Miss Puszystych oczywiście polanych

Jasiu nie wypisuj takich bredni, bo się niedobrze robi.

A jeśli masz ochotę na optymalne jedzenie to idź do sklepu i kup twaróg
wiejski Campiny... i po prosty zjedz sobie twarożek...
Niejadalne?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

7. Data: 2002-04-10 13:20:41

Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wersja wykwintna - to samo ale podane na trzęsących się galaretowato
> piersiach zwycieżczyni konkursu Miss Puszystych oczywiście polanych

Miss Puszystych??? Nie bądź niesmaczny :-)

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" - Mysz i Potwór

8. Data: 2002-04-10 13:34:56

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> węglowodany) zagryzamy kostką masła i popijamy surowym jajeczkiem.
> Na deser lody z mrożonej słoniny oraz smażonego mózgu pawiana polane

a czy jest tez wersja light lego posiłku i wersja dla wegan:)))

a ten przepis to chyba masz z faraona :)))))

9. Data: 2002-04-10 14:00:47

Od: "}batonik{" <b...@k...topware.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in message
> [...]
> Przepis dla optymalnych:
> Zupa z roztopionego smalcu i makaron z pokrojonego na nitki boczku. To
> wszystko oczywiście z zasmażką i skwareczkami.
Błąd! Zasmażka to mąka!
(Chyba... gotować to ja umiem tylko jajecznicę i parówki).

> Zamiast chlebka (trujące
> węglowodany) zagryzamy kostką masła i popijamy surowym jajeczkiem.
Bardziej optymalne jest samo żółtko, a nie całe jajko.

> Na deser lody z mrożonej słoniny oraz smażonego mózgu pawiana polane
> zasmażką.
Zasmażka - j.w.

> buueueeeee...
No jasne, że błeee, organizm obroni się przed czymś takim
zwyczajną, za przeproszeniem, biegunką tłuszczową.
Nie pamiętam w tej chwili granicznej wartości tłuszczu, jaką człowiek
może przyswoić na dobę, ale istnieje taki limit.
Gorzej, gdybyś tłuszcz w swoim "przepisie" zastąpił fruktozą:
gigantyczne skoki insuliny i chyba żadnej możliwości pozbycia się cholerstwa
(biohemicy, krzyczcie jeśli coś pokręciłem!)
Menu ułożyłeś obrzydliwe, ale nie aż tak szkodliwe, jak by się wydawało.

> Wersja wykwintna - to samo ale podane na trzęsących się galaretowato
> piersiach zwycieżczyni konkursu Miss Puszystych oczywiście polanych
> zasmażką...
Znów ta zasmażka!
Ale nie miałbym nic przeciwko ładnym piersiom udekorowanym
pyszną bitą śmietaną (taką prawdziwą, bez konserwantów i cukru) ;-)
No, dpiero teraz to jest optymalne ;-)
A tak w ogóle smiech to zdrowie, pozdrawiam,

}batonik{

PS: Jem optymalnie (mniej-więcej) od 17 miesięcy, zaś moja ksywka
pochodzi z okresu błędów i wypaczeń ;-)

10. Data: 2002-04-10 15:10:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko oczywiście z zasmażką i skwareczkami. Zamiast chlebka (trujące
> węglowodany) zagryzamy kostką masła i popijamy surowym jajeczkiem.

Aż takie wersje Ci się kotłują w wyobraźni??? Surowe jajka? Żółtko owszem,
ale surowe białko?

> Na deser lody z mrożonej słoniny oraz smażonego mózgu pawiana polane
> zasmażką.
> buueueeeee...

Widzę, że też nas lubisz... ;)

> Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777

Krystyna

Montignac i tycie
Montignac- daktyle
dieta nie dieta?