Re: odessanie katarku

Data: 2004-11-25 18:37:35
Temat: Re: odessanie katarku
Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości >

> Euphorbium to prawdziwy srodek (nie "lek") homeopatyczny, czyli nie
> zawiera
> praktycznie nic oprocz rozpuszczalnika, ktorym tutaj jest sól
> fizjologiczna.

Czylu jest to zbedne wydanie kasy?
Mam Sterimar, sol fizjologiczna - sugerujesz ze Euphorbium w tym przypadku
jest zbedne? Prawda jest, ze apekarze sprzedaja wszystko, w koncu leki to
dla nich towar jak kazdy inny, dlatego zapytalam na gr aby nieswiadomie
znowu nie nabywac czegos co w zasadzie mam pod inna nazwa.
Magda