odessanie katarku

1. Data: 2004-11-25 12:29:29

Temat: odessanie katarku
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
juz od ok. miesiaca borykamy sie z katarkiem-woda, moze jakas alergia?
Ostatnio ow katarek przeszedl w gesciejsza postac, mala byla chora, teraz
znowu jest wodnisty.Na noc daje kropelke nasiwinu. Pediatra kaze duzo
nawilzac, nawilzam i nic, juz sobie nie radzimy z owym "zjawiskiem". Mala
jest wsciekla jak sie zblizam do jej noska, jedynie dzieki nasiwinowi spi,
katar pszeszkadza jej w zabawie, oddychaniu, jedzeniu....Pediatra dala nam
skierowanie do laryngologa na odessanie katarku. Prosze powiedzcie, czy taki
zabieg u 6mies. dziecka jest bezpieczny, czy jednorazowe odessanie da jakis
skutek na dluzszy okres czasu, czy trzeba to powtarzac co jakis czas, czy
takie odessanie nie "sprowokuje" noska do wytwarzanie jeszcze wiekszej
ilosci sluzu-katarku?
Bardzo prosze o rady w tej kwesti, a moze ktos mial cos podobnego?
Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2004-11-25 13:07:21

Temat: Re: odessanie katarku
Od: "Monika" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj spray do nosa homeopatyczny Euphorbium Comp. Heel-a w aptekach.
Mamy z innego forum polecają fridę do odsysania katarku, ja nie miałam nic
takiego.Podaję ci stronę o fridzie.pozdrawiam.
http://www.skandprojekt.pl/frida/index_frida.htm

3. Data: 2004-11-25 14:47:21

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj spray do nosa homeopatyczny Euphorbium Comp.

Aktualnie piskam malej Sterimarem. Ten spray, o ktorym piszesz jest czyms
leczniczym, czy mozna go przyrownac do Sterimaru, Merimaru i soli
fizjologicznej?

> Mamy z innego forum polecają fridę do odsysania katarku,

Przegladalam te strone www i u mnie chyba by sie to nie sprawdzilo, mala juz
ma dosc jak tylko sie zblizam do jej noska. Poza tym jej katarek czesto
siedzi gleboko, ze go nie widac, a slychac ze zatyka nosek.
Magda

4. Data: 2004-11-25 15:08:56

Od: "Monika Graczyk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sterimar to roztwór soli morskiej, tamten spray to zupełnie co innego lek
homeopatyczny, można stosować u niemowląt cena niestety ok 20.zł.To właśnie
na katar ten nie lejący.

5. Data: 2004-11-25 15:44:20

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co4rgt$jkk$...@n...news.tpi.pl,
MagdaK. <z...@i...pl>:
> [...]
>
> Aktualnie piskam malej Sterimarem. Ten spray, o ktorym piszesz jest
> czyms leczniczym, czy mozna go przyrownac do Sterimaru, Merimaru i

Mozna go przyrownac do soli fizjologicznej: jest to czysta sol
fizjologiczna, tyle ze po 23zl/flakon.

--
Robert

6. Data: 2004-11-25 16:45:03

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Graczyk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w

> Sterimar to roztwór soli morskiej, tamten spray to zupełnie co innego lek
> homeopatyczny, można stosować u niemowląt cena niestety ok 20.zł.To
> właśnie
> na katar ten nie lejący.

Dzieki za info. Skonsultujr to z pediatra.
Pozdrawiam.

7. Data: 2004-11-25 16:46:24

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:co4ulc$onb$1@opal.icpnet.pl...
> co4rgt$jkk$...@n...news.tpi.pl,

> Mozna go przyrownac do soli fizjologicznej: jest to czysta sol
> fizjologiczna, tyle ze po 23zl/flakon.

O, sprzeczne info z poprzednim postem Moniki. JAK to jest w koncu z tymi
kropelkami?

8. Data: 2004-11-25 16:59:11

Od: "Monika" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj w aptece, bo skład pewnie i tak Ci nic nie powie. Ja w każdym razie
polecam .

9. Data: 2004-11-25 17:09:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Nov 2004 15:08:56 +0000 (UTC), Monika Graczyk wrote:

> Sterimar to roztwór soli morskiej, tamten spray to zupełnie co innego lek
> homeopatyczny,

Czyli woda, która nie zawiera nawet soli morskiej:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

10. Data: 2004-11-25 17:12:41

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co529v$1uk$...@a...news.tpi.pl,
MagdaK. <z...@i...pl>:
> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:co4ulc$onb$1@opal.icpnet.pl...

> O, sprzeczne info z poprzednim postem Moniki. JAK to jest w koncu z
> tymi kropelkami?

Euphorbium to prawdziwy srodek (nie "lek") homeopatyczny, czyli nie zawiera
praktycznie nic oprocz rozpuszczalnika, ktorym tutaj jest sól fizjologiczna.

A w aptece jak zapytasz, to i owszem, chetnie Ci sprzedadza, bo na
homeopatii bardzo dobrze zarabiaja. Chyba ze trafisz na aptekarza o silnym
systemie wartosci etycznych, mi sie zdarzylo i przyznal, ze to jest tylko
sól fizjologiczna (szedlem z dzieckiem prosto od lekarza i nie wiedzialem,
co to Euphorbium, a po mojej pani pediatrze nie spodziewalem sie zapisania
homeopatii).

Jesli chcesz sie dowiedziec wiecej o srodkach homeopatycznych, poczytaj
archiwum grupy - byly ciekawe, rozbudowane watki.

--
Robert

szczepienie niemowlaka
nalotna jezyku..antybiotyk nie pomogl
jak przytyc?
Oberon, Vilcacora, Pajączek - warto przeczytać !!!
jak dlugo wazne skierowanie?