Bardzo pilna sprawa - pytanie !!

1. Data: 2004-11-25 13:28:25

Temat: Bardzo pilna sprawa - pytanie !!
Od: "Marcin Cikorski" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam pilną sprawę.

W piątek (19 listopada) rozpocząłem branie antybiotyku Unidox Solutab
(doksycyklina).
Wziąłem 6 tabletek.
Skończyłem brać wczoraj o 22:00 (środa).

W ten piątek, wieczorem mam imprezę, gdzie będzie alkohol.

Od ostatniego wzięcia antybiotyku minie 48 godzin.
Pragnę zaznaczyć, że antybiotyk został wzięty tylko w ilości 6 małych
tabletek - nie była to kuracja 3 czy 6 miesięczna.

Czy mogę w piątek wieczorem spokojnie wypić alkohol?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam,

Marcin

2. Data: 2004-11-25 13:33:08

Temat: Re: Bardzo pilna sprawa - pytanie !!
Od: "Marcin Cikorski" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym jeszcze zaznaczyć, ze w ulotce nie ma niestety informacji o
połaczeniu z alkoholem oraz o tym ile utrzymuje się w krwi.

Marcin

3. Data: 2004-11-25 13:51:36

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:co4mm3$l5b$1@news.onet.pl
Od: Marcin Cikorski <c...@p...onet.pl>
Było:
> [...]
> Wziąłem 6 tabletek.
> Skończyłem brać wczoraj o 22:00 (środa).
>

> W ten piątek, wieczorem mam imprezę, gdzie będzie alkohol.

Akurat 19-11-2004 zaczęło się rozważanie na ten temat
Obejrzyj news:cnkpir$64m$1@nemesis.news.tpi.pl i odpowiedzi ...

Z drugiej strony nie musisz pić, nie musisz się tłumaczyć dlaczego nie
pijesz, nie musisz iść na imprezę.
Jeśli CHCESZ to ...

A na "nukających nu nu nonapijsie" mam tekst, który zawsze działa "jestem na
odwyku" ;-) przeważnie dają spokój.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

4. Data: 2004-11-25 14:09:36

Od: "Marcin Cikorski" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:co4o7u$b6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Jeśli CHCESZ to ...
>
> A na "nukających nu nu nonapijsie" mam tekst, który zawsze działa "jestem

Tak, tylko tam są różne poglądy na ten temat i nie dotyczą konkretnie
Unidox'u Solutab - tabletki 100 mg

Wiem, że nie muszę pić, ale po to idę na imprezę, zeby pogadac i wypic :-)

Pozdrawiam,

Marcin

5. Data: 2004-11-25 16:42:42

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez obawy maozesz pic.

Wypij nasze zdrowie :):):)

Pozdro
ZYperF

odessanie katarku
szczepienie niemowlaka
nalotna jezyku..antybiotyk nie pomogl
jak przytyc?
Oberon, Vilcacora, Pajączek - warto przeczytać !!!