odkąd się zakochałem...

21. Data: 2009-03-18 14:18:58

Temat: Re: odkąd się zakochałem...
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:gpqmos$17g$1@news.dialog.net.pl...
> "uookie" <u...@g...com> wrote in message
o.googlegroups.com...

> [...] MZ, mimo ze wydaje Ci sie ze nie masz szans,
> sprobuj dać jej do zrozumienia, ze jej sie podobasz.

Ma Jej dac do zrozumienia, ze sie Jej podoba??
Dziwne...

Pozdrawiam,
F.

22. Data: 2009-03-18 14:33:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Fragile <s...@o...pl> tak oto plecie:

> Ma Jej dac do zrozumienia, ze sie Jej podoba??
> Dziwne...

Ale może łatwiejsze niż dawać jej do zrozumienia, że ona mu się podoba.

Qra

23. Data: 2009-03-18 14:42:19

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Ma Jej dac do zrozumienia, ze sie Jej podoba??
> Dziwne...

Dlaczego? Jeśli to poskutkuje, to wróżę im happy end. :)

Ewa

24. Data: 2009-03-18 14:50:03

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Dlaczego? Jeśli to poskutkuje, to wróżę im happy end. :)

Ja moze nie tyle wroze, co zycze :)
No i jak mialoby wygladac to dawanie Jej do zrozumienia,
ze sie Jej podoba? ;)

Pozdrawiam,
F.

25. Data: 2009-03-18 15:03:31

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Ja moze nie tyle wroze, co zycze :)
> No i jak mialoby wygladac to dawanie Jej do zrozumienia,
> ze sie Jej podoba? ;)

A o to to trzeba Ducha spytać, pewnie wie i stosował, skoro radzi. ;)

Ewa

26. Data: 2009-03-18 15:18:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Ma Jej dac do zrozumienia, ze sie Jej podoba??
> Dziwne...

Dobra, pomylilem sie :)
Duch

27. Data: 2009-03-18 15:44:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Dobra, pomylilem sie :)
> Duch

Znaczy się nie podoba... szkoda....

Qra, brzydka ona brzydki on a taka ładna miłość

28. Data: 2009-03-18 16:19:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:47:04 +0100, Duch napisał(a):

> takie szczudla promiują teraz na plakatach oraz TV,
> wiec taki wzor pieknosci mają mlodzi wbity do glowy.
>
> Na banerze widzidzialem taka - nogi jak patyki, brrrrr,

I wory pod oczami, blada twarz, policzki zapadnięte jak u kościotrupa...

> zamiast do podrecznika patologii to na plakat taka ląduje

Plakat reklamujący bieliznę - często.
Czasem zaś - blachy na dach i to nawet rozumiem ;-P

29. Data: 2009-03-18 16:29:43

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 17:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I wory pod oczami, blada twarz, policzki zapadnięte jak u kościotrupa...

> Plakat reklamujący bieliznę - często.
> Czasem zaś - blachy na dach i to nawet rozumiem ;-P

dziwne, że takie masz zdanie. dla ciebie kobieta z nadwagą to zdrowy
osobnik? szczupła kobieta nie dlatego podoba się facetom, że tak sobie
ktoś od reklamy wymyślił, tylko dlatego, że podnieca mężczyzn. wiem,
że można odwrócić to twierdzenie, ale zważ, że współcześnie kobieta
nie musi być obfita, aby być uznana za zdrową, godną dania potomstwa.
tak mogło być w czasach, gdy trudno było o pożywienie, jak ma się to
obecnie w afryce, gdzie nadal właśnie pulchne kobiety są
najatrakcyjniejsze, i daje się za nie najwięcej krów teściowi.
współczesna kobieta w bogatej europie ma prawo dbać o swoją linie i
prezentować smukłą sylwetkę, gdyż nie ma potrzeby magazynowania
zapasów. zważywszy na gorycz, z jaką wyrażasz się o mojej chudej
koleżance, ty do tych smukłych chyba się zaliczasz ;)

30. Data: 2009-03-18 16:32:34

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> zapasów. zważywszy na gorycz, z jaką wyrażasz się o mojej chudej
> koleżance, ty do tych smukłych chyba się zaliczasz ;)

/edit ...ty do tych smukłych chyba się NIE zaliczasz
(podobny błąd co u Ducha... wiosna idzie ;)

Do Medei
Lobotomia (bylo: kanibalizmie w Europie XV-XVII)
MALE CZARNE...
DO NIEDAWNEGO WATKU...
Arystokracja