odkurzacz Philips Triathlon 2000 - opinie

1. Data: 2004-07-14 19:49:14

Temat: odkurzacz Philips Triathlon 2000 - opinie
Od: "Paragon" <c...@o...jebp.cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W ciągu najbliższych dni chciałbym zakupić odkurzacz Philips Triathlon
2000 (FC6842). W związku z tym chciałbym poprosić jego użytkowników o
wszelkie opinie na jego temat (w archiwum bardzo niewiele). W
szczególności ciekawi mnie:

- czy czynności przy zmianie z trybu odkurzania na sucho na tryb
odkurzania na mokro nie są zbyt uciążliwe i czy da się do nich
przyzwyczaić? (czy nie kończy się tym, że pranie/mycie na mokro robimy raz
na ruski rok?)

- czy mycie terakoty tym odkurzaczem jest rzeczywiście skuteczne i można
pożegnać się z używaniem mopa? to w sumie jedna z bardziej istotnych
funkcji dla mnie...

- czy cena elementów eksploatacyjnych (worki, mikrofiltr, płyn do prania)
nie jest jakoś szczególnie wygórowana w porównaniu do innych tego typu
odkurzaczy? a może można używać jakichś tańszych, nieoryginalnych
zamienników?

- odkurzacz jest dość spory i ciężki. Do ułomków nie należę, więc nie
powinien to być problem, ale może się mylę?

Byłbym bardzo wdzięczny za dosłownie wszelkie opinie na temat tego
odkurzacza. Nie chciałbym popełnić ewentualnego błędu kupując go.

pozdr.
Paragon

PS. sorry za przynudzanie :-)

1. Data: 2004-07-15 06:41:24

Temat: Re: odkurzacz Philips Triathlon 2000 - opinie
Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odkurzania na mokro nie są zbyt uciążliwe i czy da się do nich
> przyzwyczaić? (czy nie kończy się tym, że pranie/mycie na mokro robimy raz

Przejście z trybu sucho->mokro jest dość szybkie, natomiast powrót jest
związany z gruntownym myciem całego odkurzacza i rur. Więc myślę, że prania
nie będziesz używał zbyt często. Mam Triathlona od 2 lat i sobie chwalę,
jest bardzo dobry. Drobna wada-duży

Pozdrawiam
Tomekl

1. Data: 2004-07-16 19:34:51

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Polecam,użytkuję od 3 lat, żadnych problemów.

1. Data: 2004-07-17 20:01:01

Od: "Paragon" <c...@o...jebp.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedzi. W poniedziałek sobie poodkurzam :-)

pozdr.
Paragon

pytanie z elektryki
uszczelnienie między umywalką a ścianą