bujak

1. Data: 2004-07-13 21:06:19

Temat: bujak
Od: Paweł Lew <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow widzial gdzies w polsce taki fotel
dla "matki z dzieckiem". Przeogromnie nam sie to podoba i jest
naprawde wygodne. Widzielismy to niestety za oceanem :-) Nigdzie w
Polsce nie moge tego znalezc.
A moze ktos zna jakies sklepy online w europie, gdzie takie cos mozna
kupic. Oczywiscie w miare rozsadnych cenach...

http://www.johnlewis.com/stores/multiproduct.asp?she
lfid=13531&str=948&Configurator=0&trsid=1708&m=-1

pozdrowienia

1. Data: 2004-07-13 22:01:29

Temat: Re: bujak
Od: "Kasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Podobny mebel widzialam w Warszawie w centrum handlowym na Sadybie (tam
gdzie kino Imax), niestety nie mieszkam w W-wie i nie potrafie podac
dokladnego adresu, sklep w którym byl ten fotel miescil sie na parterze.
Zapytaj w sklepach z drogimi wózkami dzieciecymi moze beda mieli katalogi
(ten sam fotel byl tez w Bydgoszczy ale sklepu juz nie ma). W kazdym razie
na pewno jest to do kupienia w Polsce.
Pozdrawiam.
Kasia

1. Data: 2004-07-14 09:53:18

Od: aga <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Lew wrote:
> [...]
>
> http://www.johnlewis.com/stores/multiproduct.asp?she
lfid=13531&str=948&Configurator=0&trsid=1708&m=-1

Sklep Mis' w Warszawie Sadyba Best Mall ul. Powsin'ska 31
Telefon na centrale: (22) 550-30-00

Agnicha

1. Data: 2004-07-14 11:03:22

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Lew wrote:
> [...]
> A moze ktos zna jakies sklepy online w europie, gdzie takie cos mozna
> kupic. Oczywiscie w miare rozsadnych cenach...

Mothercare w Galerii Mokotow, Warszawa.

--
star

1. Data: 2004-07-14 19:48:52

Od: Paweł Lew <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jul 2004 13:03:22 +0200, "star" <s...@s...com> wrote:

>Mothercare w Galerii Mokotow, Warszawa.

Dzieki wielkie za wszystkie podpowiedzi.
Niestety nie jestem z Wa-wy, a i czesto tam nie zagladam. Mam nadzieje
że przed "rozwiązaniem" będzie jeszcze okazja odwiedzić stolicę.

A może przypadkiem orientujecie się jakiego rzedu jest to kwota?

Paweł

1. Data: 2004-07-15 09:00:23

Od: aga <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że przed "rozwiązaniem" będzie jeszcze okazja odwiedzić stolicę.
>
> A może przypadkiem orientujecie się jakiego rzedu jest to kwota?

Sklepy Mothercare są też w Gdynii Poznaniu.
Mothercare-Klif Center
Al. Zwycięstwa 256, 81-525, Gdynia
tel. (0-58) 664 96 07
fax (0-55) 664 99 72

Mothercare C.H. Stary Browar
ul. Półwiejska 42, 61-888, Poznań
tel./fax: (0-61) 859 65 00

I jeszcze kontakt do W-wy:
Mothercare-Galeria Mokotów
ul. Wołoska 12, 02-583, Warszawa
tel. (0-22) 541 32 23

Agnicha

1. Data: 2004-07-15 11:12:06

Od: "Krzysiek Wilk (wilczki.net)" <k...@w...bledna-domena.net> szukaj wiadomości tego autora

Pawe? Lew wrote:
> [...]
>
> http://www.johnlewis.com/stores/multiproduct.asp?she
lfid=13531&str=948&Configurator=0&trsid=1708&m=-1

Hmm... Nam lekarz dla wcześniaka zalecił jakikolwiek fotel bujany, bo
przy bujaniu lepiej rozwija się błędnik.
Kupiliśmy zwykły fotel bujany z polskiej fabryki w Jasiennicy. Może też
być Radomsko.

A takie, jak pokazałeś w załączniku, widziałem w jakimś salonie w
Jupiterze w Warszawie, okolice ronda Daszyńskiego.

Krzysiek Wilk, http://www.wilczki.net/
Uwaga: adres e-mail zawiera bledna-domena.

1. Data: 2004-07-15 17:26:09

Od: Paweł i Magda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jul 2004 11:00:23 +0200, aga <a...@t...pl> wrote:

>I jeszcze kontakt do W-wy:
>Mothercare-Galeria Mokotów
> ul. Wołoska 12, 02-583, Warszawa
> tel. (0-22) 541 32 23
>
>Agnicha

Dzieki sliczne Aga. Dzwonilem.
Maja takie cosik na wystawie, ale nie do sprzedarzy i zamawiac tego
"nie mogą" - to stwierdzenie mnie trochę rozbawiło.
U nich mieli w cenie 1200 zł (trochę drogo, no nie?)
gdzies ponoc były po 800 zł. Mowila co s o centrum meblowym Walter lub
podobnie, ale juz tego sklepu ponoc nie ma.
Nic to bede musiał szukac dalej...

Paweł

1. Data: 2004-07-15 19:18:03

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.07.2004 19:26, Użytkownik Paweł i Magda napisał:

> Mowila co s o centrum meblowym Walter lub
> podobnie, ale juz tego sklepu ponoc nie ma.

Sprawdź http://www.walthermeble.pl/walther/

Może właśnie tam będzie i w ramach likwidacyjnych wyprzedaży będzie taniej.

Jak zdobędziesz w miarę dokładne zdjęcia to spróbuj to zamówić u
lokalnego stolarza meblowego.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

Kafelki do kuchni-prośba o opinię
lodowki sharp / lg / samsung
Gdzie dobry malarz (Warszawa)