odkurzacz dyson

1. Data: 2007-07-26 09:57:51

Temat: odkurzacz dyson
Od: "Jan+" <j...@n...bopiszabrzydkieliusty.pl> szukaj wiadomości tego autora

zamierzam kupic odkurzacz dyson, bo slyszalem duzo pozytywnych
komentarzy - chce wydac ok 1800 zl, wazne - u mnie w domu jest alergik

jedno co mi nie daje spac to to, ze wiekszosc z nich ma moc 1600 - 1400
wat, w podobnej cenie inne odkurzacze maja co najmniej 2000, ma to jakis
wplyw na jakosc odkurzania?

2. Data: 2007-07-26 18:25:06

Temat: Re: odkurzacz dyson
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan+" <j...@n...bopiszabrzydkieliusty.pl>
napisał w wiadomości news:f89r5e$73r$1@news.onet.pl...

> jedno co mi nie daje spac to to, ze wiekszosc z nich ma moc 1600 - 1400
> wat, w podobnej cenie inne odkurzacze maja co najmniej 2000, ma to
jakis
> wplyw na jakosc odkurzania?

Ale to co podajesz to moc pobierana przez silniki, ważniejsza jest moc
ssania. :-)
W domu mam stary 22 letni radziecki odkurzacz buran, ktory ma "tylko"
500W mocy silnik, ale moc ssania większą niż karcher w pracy, który ma
1300W. :-)

3. Data: 2007-07-26 22:34:46

Od: "Jan+" <j...@n...bopiszabrzydkieliusty.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom wrote:

> [...]
> W domu mam stary 22 letni radziecki odkurzacz buran, ktory ma "tylko"
> 500W mocy silnik, ale moc ssania większą niż karcher w pracy, który ma

dzieki :), tak cos mi po glowie chodzilo i jak sprawdzilem to faktycznie
moc ssania duza jest

4. Data: 2007-07-27 07:22:04

Od: JareK <k...@b...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan+ pisze:
> zamierzam kupic odkurzacz dyson, bo slyszalem duzo pozytywnych
> komentarzy - chce wydac ok 1800 zl, wazne - u mnie w domu jest alergik

Oglądałem kiedyś to w MM. Wygląd dość futurystyczny, może się podobać.
Jednak zwróć uwagę na szczotkę. W modelu, który ja oglądałem, jest
bardzo duża i bardzo wysoka, co uniemożliwia dostanie się w niektóre
zakamarki, nie mówiąc już o odkurzaniu pod szafami.

JareK

5. Data: 2007-07-27 11:17:27

Od: dzikow <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan+ pisze:
> [...]
>
> jedno co mi nie daje spac to to, ze wiekszosc z nich ma moc 1600 - 1400
> wat, w podobnej cenie inne odkurzacze maja co najmniej 2000, ma to jakis

Mam Dysona Animal Pro - jest trochę droższy od pozostałych modeli ale za
to ma większy zestaw szczotek.
Zalety:
- duża siła ssania niezależna od stopnia wypełnienia zbiornika
- zbiornik opróżnia się do worka na śmieci praktycznie bez kontaktu z
zawartością
- turboszczotka bez problemu usuwa kocią sierść z dywanów
- jest stosunkowo niewielki i łatwo go schować w szafie

Wady:
- co by nie mówić to jest głośny ( w sklepie tego nie sprawdzisz)
- elastyczna rura z teleskopem jest trochę ciężka
- trzeba opróżniać po każdym sprzątaniu
- jest drogi, ale nie odbiega ceną od podobnych odkurzaczy
Pozostałe szczegóły tak jak na stronie producenta.
Generalnie jestem zadowolony i gdybym miał wybierać to kupiłbym go
jeszcze raz.

---
pozdrawiam
Jacek_D
---

6. Data: 2007-07-27 13:14:54

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan+" napisał:

> zamierzam kupic odkurzacz dyson, bo slyszalem duzo pozytywnych
> komentarzy - chce wydac ok 1800 zl, wazne - u mnie w domu jest alergik

Mam DYSON DC 08 Telescope System Animal Pro, kupiony okazyjnie z całym
wyposażeniem, filtrami, prawie nówka za 180 zł.
Chyba popokazowy, czyściutki i ten co go sprzedawał chyba właściwie nie
wiedział co sprzedaje :)))

Z zalet to siła ssania i filtr hepa na całą żywotność urządzenia* (*-przy
odpowiedniej konserwacji - mycie znaczy się) Wygląd kosmiczny, nie każdemu
się podoba.
Z wad to jest sakramencko głośny i nic tu nie pomoże :(

P.

7. Data: 2007-07-27 17:28:32

Od: "Jan+" <j...@n...bopiszabrzydkieliusty.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan+ wrote:

no to wzialem, dyson dc21 motorhead - faktycznie taki maly kosmita i
dzikow rura troche przyciezkawa, rowniez jak ktos ma duzo mebli,
zakamarkow to nie polecam (JareK), bo szczotak duuza i szeroka

ale...rewelacyjny jest :)

Jas+

Pralka - czyszczenie
Elektryk domowy Warszawa 24h - 0 504 812 446
sofa - miękka czy twarda
meble kuchenne
malowanie plyty laminowanej