Wrażliwość - jak się pozbyć?

1. Data: 2005-03-22 10:45:58

Temat: Wrażliwość - jak się pozbyć?
Od: "Stanley" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam spory problem ze swoją wrażliwością.
Jestem bardzo wrażliwy, czy raczej nadwrażliwy - nie wiem
sam jaką miarę mam do tego przyłożyć. Jestem mężczyzną, a
nawet wsród kobiet nieczęsto spotykam kogoś kto by chociaż
dorównywał mi pod tym względem... Poza tym moja zewnętrzność
nie wskazuje na to, co kryje się w środku. Nie jestem typem 'mięczaka'.
Co ja mam zrobić żeby ją stępić, czy przyciąć do normalnych
rozmiarów?

Nie muszę chyba mówić, że taka wrażliwość to ciężar, który
życie może zamienić w coś straszliwego...

1. Data: 2005-03-22 11:27:51

Temat: Re: Wrażliwość - jak się pozbyć?
Od: "Joe" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanley" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozmiarów?
>
> Nie muszę chyba mówić, że taka wrażliwość to ciężar, który
> życie może zamienić w coś straszliwego...

zgadza się, najlepiej pójść na jakiś kurs, albo sztuki walki które "hodują"
w duszy kontrolowany poziom agresji,
albo zapisać się do wojska :)

1. Data: 2005-03-22 11:59:39

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanley" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co ja mam zrobić żeby ją stępić, czy przyciąć do normalnych
> rozmiarów?

Dać się jej ponieść.

Paff
--
Miłość to dzikie zwierzę.
- Rammstein

1. Data: 2005-03-22 12:06:03

Od: Andrew_H <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stanley napisał:
> [...]
> rozmiarów?
>
> Nie muszę chyba mówić, że taka wrażliwość to ciężar, który
> życie może zamienić w coś straszliwego...

Witaj,

Siłownia to dobry sposób. Zacznij cwiczyc tak 2 razy w tygodniu po
godzince.
Zobaczysz efekty, bedziesz wiekszy a przez to bardziej pewny siebie.
Wiem to z dowiadczenia.

pozdro

1. Data: 2005-03-22 12:19:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrew_H" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

> Siłownia to dobry sposób. Zacznij cwiczyc tak 2 razy w tygodniu po
> godzince.
> Zobaczysz efekty, bedziesz wiekszy a przez to bardziej pewny siebie.
> Wiem to z dowiadczenia.

... pozbycie się wrażliwości przez wypocenie - powiadasz ? :)) Gdzieś tam
kiedyś słyszałem z "ust" koscioła katolickiego, że w ten sposób można
również odzwyczaić młodych chłopców od onanizowania się. Nie wiem czy to
prawda - nie próbowałem :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-03-22 12:35:49

Od: "x" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanley <k...@w...pl> napisał(a)
> Mam spory problem ze swoją wrażliwością.

Wykorzystaj ten dar na laski.Plus trochę siłowni, albo jakiegoś sportu i
będziesz ideał:)

1. Data: 2005-03-22 12:46:08

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmiarów?
>
> Nie muszę chyba mówić, że taka wrażliwość to ciężar, który
> życie może zamienić w coś straszliwego...

A cóż Ty masz na myśli, mówiąc, ze jesteś nadwrażliwy?
opisz proszę, jakieś swoje zachowania wskazujące na tę cechę: w kinie się
wzruszasz? czy to coś innego?
bo na razie to dyskusja jest, ale przedmiotu dyskusji nie ma

1. Data: 2005-03-22 13:34:58

Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"
> [...]
> kiedyś słyszałem z "ust" koscioła katolickiego, że w ten sposób można
> również odzwyczaić młodych chłopców od onanizowania się. Nie wiem czy to

onanizowania czy odzwyczajania się? ;)
AI

1. Data: 2005-03-22 13:40:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> napisał w
wiadomości news:d1p6u3$qc5$1@62.148.86.188...
> Użytkownik "Przemysław Dębski"
>
> onanizowania czy odzwyczajania się? ;)

Chodzenia na siłownię :)

Na post pozbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-03-22 14:16:33

Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stanley" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]

(...)
> Co ja mam zrobić żeby ją stępić, czy przyciąć do normalnych
> rozmiarów?

popracować w rzeźni, w prosektorium, w biedronce itp :)

pozdrawiam
entrop3r

Terry Schiavo
Psychotest 003
[OT] Sie ujawniam.
ANKIETA CFVx: pl.sci.matematyka (glosowanie)
egoista