Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "rolins" <rolins********@o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: odpowiedz na wszystkie pytania
Date: Mon, 23 Jan 2006 15:30:43 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 80
Message-ID: <dr302e$lu2$1@news.onet.pl>
References: <dr18dj$n7g$1@news.onet.pl> <009601c61fe7$83498de0$d4b7010a@AREK>
NNTP-Posting-Host: aua254.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: news.onet.pl 1138033550 22466 83.27.8.254 (23 Jan 2006 16:25:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jan 2006 16:25:50 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
X-Sender: m9rnRVpY2/RYYEUrsFZt1F3muDL7n6k8
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.inwalidzi:47063
Ukryj nagłówki
1. wozek byl robiony na miare ale posiada rowniez regulacje:
2. srodek ciezkosc reguluje sie przesuwajac cale siedzisko do przodu lub
tylu. Jest to mozliwe gdyz siedzisko jest monolityczna konstrukcja z
karbonu, wylozona miekka pianka.
3. Regulacji pochylenia kol dokonuje sie poprzez wymiane gniazd w tylnej
osi. gniazda maja rozne katy pochylenia (0,5,10 stopni).
4. Podnuzek mozna podnosic i opuszczac odkrecajac sruby (nie ma ich na
renderingach ale w realu beda).
5. Wasy nie sa przewidziane wogole gdyz z zalozenia jest tow wozek dla osoby
juz doswiadczonej.
6. Raczki tylne beda montowane w realu jesli bedzie taka potrzeba.
7. Opony oczywiscie mozna wymienic wg upodoban, gdyz sa to zwykle obrecze
26" od roweru gorskiego wiec wybor jest bardzo duzy.
8. Kolka male sa lepsze w codziennym uzytkowania , ciezkie pompowane kola
przednie to niezbyt dobre rozwiazanie chociaz faktycznie bezpieczniejsze,
ale nalezy pamietac ze jest to wozek do codziennego uzytkowania tylko z
pewnymi ulepszeniami. Do jazdy ekstremalnej sluzy handbike gorski... ;) po
wiecej informacji zapraszam na moja strone .
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
news:009601c61fe7$83498de0$d4b7010a@AREK...
> Witam,
>
> Na poczatek musze powiedziec ze to co robisz jest zarabiste. Nie znam sie
> super na wozkach ale mam kilka uwag do projektu co moze bedzie jakos
> pomocne. Wozek oczywiscie jest robiony pod paraplegie. Projekt moim
zdaniem
> jest super. Raczki z hamulcami tez - mysle ze beda pomocne rowniez przy
> przesiadaniu z lozka na wozek, czy z samochodu. Pierwsza rzecz ktora
> zauwazylem jest brak regulacji. Nie widze regulacji podnozka, ale co
gorsze
> regulacji srodka ciezkosci i kata nachylenia tylnych kol. Oczywiscie moze
to
> wynikac ze wstepnego projektu. Nie widze tam miejsca na mocowanie "wasow -
> wąsa" co akurat moglo by pomoc w jezdzie pod gore (moze go zamocowac
> skladanego). Ostatnia rzecz ktora mi chodzi po glowie to opony - czy nie
> lepsze byly by zwykle karbowane jak w rowerach gorskich a nie
> wysokocisnieniowe? troche lepiej by sie jezdzilo i wiecej by chronily
tylek
> na wybojach.
>
> pozdr.
> Arek
> ----- Original Message -----
> From: rolins
> To: p...@n...pl
> Sent: Monday, January 23, 2006 1:36 AM
> Subject: wózek koncepcyjny
>
>
> Witam! Zapraszam do wyrażania opinii na temat wózka aktywnego który został
> zaprojektowany uwzględniając specjalne wymagania przyszłego użytkownika.
> Wózek będzie używany głownie w terenie górzystym, dlatego do hamowania i
> sterowania podczas zjazdów (po utwardzonych drogach) będą wykorzystywane
> hamulce tarczowe...
>
> rendering projektu jest tu:
> http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek-rolins.jpg
>
> film można zobaczyć tu:
> http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek-rolins.avi
>
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi
>
|