wózek koncepcyjny

1. Data: 2006-01-23 00:36:07

Temat: wózek koncepcyjny
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Zapraszam do wyrażania opinii na temat wózka aktywnego który został
zaprojektowany uwzględniając specjalne wymagania przyszłego użytkownika.
Wózek będzie używany głownie w terenie górzystym, dlatego do hamowania i
sterowania podczas zjazdów (po utwardzonych drogach) będą wykorzystywane
hamulce tarczowe...

rendering projektu jest tu:
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek-rolins.jpg

film można zobaczyć tu:
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek-rolins.avi

2. Data: 2006-01-23 06:40:24

Temat: Re: wózek koncepcyjny
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Na poczatek musze powiedziec ze to co robisz jest zarabiste. Nie znam sie
super na wozkach ale mam kilka uwag do projektu co moze bedzie jakos
pomocne. Wozek oczywiscie jest robiony pod paraplegie. Projekt moim zdaniem
jest super. Raczki z hamulcami tez - mysle ze beda pomocne rowniez przy
przesiadaniu z lozka na wozek, czy z samochodu. Pierwsza rzecz ktora
zauwazylem jest brak regulacji. Nie widze regulacji podnozka, ale co gorsze
regulacji srodka ciezkosci i kata nachylenia tylnych kol. Oczywiscie moze to
wynikac ze wstepnego projektu. Nie widze tam miejsca na mocowanie "wasow -
wąsa" co akurat moglo by pomoc w jezdzie pod gore (moze go zamocowac
skladanego). Ostatnia rzecz ktora mi chodzi po glowie to opony - czy nie
lepsze byly by zwykle karbowane jak w rowerach gorskich a nie
wysokocisnieniowe? troche lepiej by sie jezdzilo i wiecej by chronily tylek
na wybojach.

pozdr.
Arek

3. Data: 2006-01-23 07:37:38

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest wozek sportowy dla konkretnej osoby, a nie do codziennego uzytku dla
wszystkich. Takie wozki robi sie wg. jej wymiarow i potrzeb dlatego nie
zawieraja wymienionych przez ciebie elementow.

Leszek

4. Data: 2006-01-23 10:53:43

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Trochę coś mi nie pasują - małe przednie kółeczka do
zjazdy po pochylonych drogach.
Miałem parę wózków inwalidzkich - i najlepiej przy bardzo szybkich zjazdach
"z górki" -
sprawowały się wózki z większymi przednimi pompowanymi kółkami.

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl

5. Data: 2006-01-23 11:16:53

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak jeszcze małe kółeczko wpadnie w dziurkę w jezdni to salto gwarantowane
:-)

6. Data: 2006-01-23 11:22:38

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek 23-stycznia-2006 o godzinie 12:16:53 Piotr Grela
\(interpio\) napisał/a

>A jak jeszcze małe kółeczko wpadnie w dziurkę w jezdni to salto gwarantowane

No więc właśnie - mnie też strasznie dziwią te maleńkie kółeczka z
przodu. DLACZEGO miałby być lepsze?

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

7. Data: 2006-01-23 14:30:43

Temat: Re: odpowiedz na wszystkie pytania
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. wozek byl robiony na miare ale posiada rowniez regulacje:

2. srodek ciezkosc reguluje sie przesuwajac cale siedzisko do przodu lub
tylu. Jest to mozliwe gdyz siedzisko jest monolityczna konstrukcja z
karbonu, wylozona miekka pianka.

3. Regulacji pochylenia kol dokonuje sie poprzez wymiane gniazd w tylnej
osi. gniazda maja rozne katy pochylenia (0,5,10 stopni).

4. Podnuzek mozna podnosic i opuszczac odkrecajac sruby (nie ma ich na
renderingach ale w realu beda).

5. Wasy nie sa przewidziane wogole gdyz z zalozenia jest tow wozek dla osoby
juz doswiadczonej.

6. Raczki tylne beda montowane w realu jesli bedzie taka potrzeba.

7. Opony oczywiscie mozna wymienic wg upodoban, gdyz sa to zwykle obrecze
26" od roweru gorskiego wiec wybor jest bardzo duzy.

8. Kolka male sa lepsze w codziennym uzytkowania , ciezkie pompowane kola
przednie to niezbyt dobre rozwiazanie chociaz faktycznie bezpieczniejsze,
ale nalezy pamietac ze jest to wozek do codziennego uzytkowania tylko z
pewnymi ulepszeniami. Do jazdy ekstremalnej sluzy handbike gorski... ;) po
wiecej informacji zapraszam na moja strone .

POZDRAWIAM WSZYSTKICH

?
sex a niepełnosprawni
test