?

1. Data: 2006-01-20 19:28:26

Temat: ?
Od: san <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakieś serwisy internetowe dla niepełnosprawnych kojarzące pary ?

2. Data: 2006-01-20 19:39:20

Temat: Re: ?
Od: e...@w...pl (Marcin Bierkowski) szukaj wiadomości tego autora

Cześć jestem tu nowy, tak sobie przypomniałem, ze na jednym forum które wcale nie ma
takich celów znalazłem swoją dziewxczynę, niestety rozpadło się, ale znalazłem ją tu
: http://www.forum.akcjasos.pl/ i dalej wchodzi sie w forum poświęcone cukrzycy.
Pozdrowionka
Marcin

Dnia 20-01-2006 o godz. 20:28 san napisał(a):
> Znacie jakieĹ&#65533; serwisy internetowe dla niepeĹ&#65533;nosprawnych
kojarzÄ&#65533;ce
> pary ?

Wybierz Książkę Roku, wygraj nagrody!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
l%2Fas%2Fksiazka_roku.html&sid=635

3. Data: 2006-01-20 22:00:02

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-20 20:28, użytkowniczka/użytkownik san napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Znacie jakieĹ? serwisy internetowe dla niepeĹ?nosprawnych kojarzÄ?ce pary ?

http://www.ipon.pl

Dużo ludzi, jest serwis ogłoszeniowy, forum, czat, zloty ostatnio radyjko.

Sam poznałem tam swoją ukochaną połówkę :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2006-01-20 22:04:48

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-20 20:28, użytkowniczka/użytkownik san napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Znacie jakieś serwisy internetowe dla niepełnosprawnych kojarzące pary ?

http://www.ipon.pl/

Jest tam forum, czat, serwis ogłoszeniowy, zloty na żywo a teraz radio
uruchomili.

Sam tak poznałem moją ukochaną połówkę :D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

sex a niepełnosprawni
test
Coś dla miłośników eutanazji
pefron szuka inwalidow ?
PE w narciarstwie alpejskim ON (hiszpania)