odrabianie lekcji

51. Data: 2008-10-06 07:51:13

Temat: Re: odrabianie lekcji
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik"
> Wychowawczyni powiedzila, że przekaże innym nauczycielom, ale chyba słabo
> jej to wyszło, bo efektów zero. Nie wiem, ale qrcze, reguluja jakies
> przepisy ilość zadawanych prac domowych?czy wale głowa w mur, a jedynym
> wyjsciem jest zmiana szkoły???

D*** nie wychowawca.
Regulacji przepisami nie ma, rzeczywiście na matmie zwykle dość dużo się
zadaje, ale u Was nieszczęśliwie macie za dużo ambitnych.
Wersja miękka - pogadajcie z pedagogiem, jeżeli to osoba sensowna. Bez
płaczu i narzekań, lista tygodniowej pracy dziecka mówi sama za siebie.
Wersja twardsza - nauczycieli może, ale też w ograniczonym zakresie,
utemperować dyrektor. Może macie w szkole negocjatora? Pedagog będzie
wiedział. Najlepiej byłoby zrobić spotkanie kilku rodziców z nauczycielami
tej klasy i z bezstronną osobą moderującą rozmowę. Nie chodzi przecież o
nawrzucanie i upust pary, tylko o zmniejszenie obciążenia dzieci.

Płacisz? Nie rozumiem, szkoła prywatna?

EwaSzy

52. Data: 2008-10-06 07:52:35

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Klasa niestety jest jedna. Pani od matemtyki też;-(a najlepsze, że ja
> jeszcze płace za dręczenie mojego dziecka, całkiem sporą kase

No to rozwiązanie jest proste - przestań płacić.
Tak swoją drogą to miałem podobnego typu nauczycielkę fizyki. Rocznie w
podstawówce musieliśmy trzaskać normę 500 zadań z tego przedmiotu. Potem
podobnie było w ogólniaku. W efekcie do dzisiaj rozwalam każde zadanie z
fizyki na poziomie licealnym w pamięci, ale już na zrozumienie o co we
współczesnej fizyce chodzi to czasu mi nie starczyło. Ale nie martw się,
popyt na księgowych będzie zawsze.

Adam

53. Data: 2008-10-06 08:11:27

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila"

> Prawda jest jednak taka, ze przy tej metodzie Pani moze miec efekty -
> kosztem innych przedmiotow dzieci będą ćwiczyly matematykę, a slabsi sie
> wykruszą. Może o to chodzi.

Do postu inicjującego odmaszerować!

EwaSzy

54. Data: 2008-10-06 08:31:30

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał:
> Do postu inicjującego odmaszerować!

Hm, belfer?

Pozdrowienia,
Lila

55. Data: 2008-10-06 08:55:49

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" napisał:

> Hm, belfer?

Nie da się ukryć. :P

EwaSzy, zdemaskowana

56. Data: 2008-10-06 09:15:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Nie da się ukryć. :P
>
> EwaSzy, zdemaskowana

Czyli nawet już nie Belfegor :-)

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

57. Data: 2008-10-06 09:30:21

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> [...]
> nauczycielami tej klasy i z bezstronną osobą moderującą rozmowę. Nie
> chodzi przecież o nawrzucanie i upust pary, tylko o zmniejszenie

Tak, prywatna;-( Rozmowa z dyrektorka nic nie da, bo są WYNIKI, a to
najwazniejsze. Ludzie wala drzwiami i oknami. Dzieci sa na szarym końcu.
Pani od matemtyki dlatego jest taka pewna i olewa wszystko, bo doskonale
zdaje sobie sprawe, że ma poparcie w dyrekcji. Dojrzewam do zmiany
szkoły, ale Młody jest bardzo zrzyty ze swoja klasą. WIekszosć zna od
przedszkola. Wkurza mnie moja bezsilność;-(tak naprawdę, to zdaję sobie
sparwe, że moge jedynie "pojojczyć" na grupie / albo zmienic szkołę.

Wychowawczyni powiedziała, że klasa zdolna, fajna, ale sa napięcia,
kłóca się. Nie wytrzymałam i powiedziałam, że nic dziwnego skoro sa
przemęczone. Zdziwiła się, bo ma dzieci w innej szkole i nie zna tego
problemu;->no, ale jej szkoła nie jest tak dobra ;->

--

Gosia

58. Data: 2008-10-06 09:32:46

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila pisze:

> PS. Ja to przerabiam u corki, ale w liceum - tez 10 zadan zadawanych z
> dnia na dzien, ale - nie robimy o to akcji, bo widac ze to dobry pedagog,
> klasowki sama poprawia z dnia na dzien, a mlodzież ją lubi. Jesli czesc
> klasy jakiegos zadania nie zrobi - to im to jeszcze raz wytłumaczy,
> jedynki z klasowek każe poprawiać az do skutku i mimo ze ich ciśnie -
> tez ich lubi.

U mnie doszło do absurdu. Dzieci odrabiaja lekcje w świetlicy i inny
pedagog nie jest w stanie pomoc jak sobie nie radzą (sic)!Cześc rodziców
juz jest znerwicowana, bo ledwo sobie radzą. Pani pędzi z programem, a
dzieci sie gubią i nie rozumieją

--

Gosia

59. Data: 2008-10-06 09:34:12

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> [...]
> na zrozumienie o co we współczesnej fizyce chodzi to czasu mi nie
> starczyło. Ale nie martw się, popyt na księgowych będzie zawsze.

Ba, oni na to czekają. Najpierw odsetki karne i to spore, a potem siup,
wypad ze szkoły. Na nasze miejsce jest sporo chętnych. Do czekam do
końca roku i po prostu zmienie szkołę, bo to jakas paranoja jest

--

Gosia

60. Data: 2008-10-06 09:44:49

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik"
> Ba, oni na to czekają. Najpierw odsetki karne i to spore, a potem siup,
> wypad ze szkoły. Na nasze miejsce jest sporo chętnych. Do czekam do końca
> roku i po prostu zmienie szkołę, bo to jakas paranoja jest

Moje rady o kant, w prywatnej nadzór jest czysto teoretyczny a że to rynek
producenta, nie klienta...

Jeśli myślisz o zmianie szkoły, nie czekaj, zrób to teraz, jeszcze w
październiku - dzieciaki jeszcze się docierają z nowymi nauczycielami, klasy
przeorganizowują wokół nowych centrów - za rok będzie wchodził w gotowy
układ, w dodatku na dwa lata, potem gimnazjum. Teraz najlepiej. O ile jesteś
do tego przekonana.

Coś w temacie, nie jesteś jedyna
http://polskatimes.pl/fakty/edukacja/49017,modne-prz
ez-lata-szkoly-prywatne-staja-sie-pass,id,t.html

EwaSzy

Tatusiowe "Last minute"
[press] Religia po raz n-ty + 1
kreskówki