odradzam psychoterapię

21. Data: 2005-08-20 11:35:25

Temat: Re: odradzam psychoterapię
Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J." <d...@p...onet.pl> wrote in message
news:67da.000004e8.43046bcc@newsgate.onet.pl...
> Inny powód dla którego odradzam psychoterapię to to że jest się nikczemnie
> manipulowanym. W moim przypadku w celu przedłużenia "leczenia" i
> uniknięcia
> odpowiedzialności za niewiedzę psychologa. Kiedy zacząłem czytać książki o
> swoich problemach, zjeżył mi się włos na głowie z jak niekompetentnymi
> ludźmi
> miałem do czynienia.

W glowie mi sie nie miesci, ze sam skopales sprawe i szukasz winnych dokola.
A moze tak zaakceptuj odpowiedzialnosc za swoje wybory i ich konsekwencje ?

22. Data: 2005-08-20 13:18:39

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie pomyliłem się ani razu zrobiłem to celowo.

Chodziłeś się z nimi bić ... Jak już mówiłem ...

23. Data: 2005-08-20 13:23:00

Od: "J." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W glowie mi sie nie miesci, ze sam skopales sprawe i szukasz winnych dokola.
> A moze tak zaakceptuj odpowiedzialnosc za swoje wybory  i ich konsekwencje ?

Nie wiesz po co chodziłem do terapeutów a piszesz że coś skopsałem.
Jakie szukanie winnych?
To co piszesz jest od rzeczy.

24. Data: 2005-08-20 13:23:58

Od: "J." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chodziłeś się z nimi bić ... Jak już mówiłem ...

Dobranoc

25. Data: 2005-08-20 15:03:11

Od: "J." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W glowie mi sie nie miesci, ze sam skopales sprawe i szukasz winnych dokola.
> A moze tak zaakceptuj odpowiedzialnosc za swoje wybory  i ich konsekwencje ?

A może po prostu sam jesteś psychogiem który ma coś na sumieniu i bornisz
takich jak ty.

26. Data: 2005-08-20 15:09:32

Od: "J." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje opinie nie są bez bezsadane. Podczas mojej wędrówki wśród terapeutów
zbierałem ich własne krytyczne (często bardzo) opinie nt. innych terepaeutów
(np. niektórzy w środowisku mają opinię, cytuję, "kryminalistów",
"przestęców"). To znaczy to co piszę opieram nie tylko na swoim zdaniu ale
przede wszystkim na zdaniu samych "specjalistów". Zresztą jeden z nich
powiedział mi wprost: "jeśli myśl Pan że bez nauczenia się manipulowania ludźmi
będzie Pan sobie pewnie w życiu radził, to jest Pan naiwny".

To zepsute środowisko samo sobie wystawiło opinię.

27. Data: 2005-08-20 15:54:34

Od: "J." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jak widać skuteczny - nie mogąc go zaatakować atakujesz 40
> pozostałych - oczywiście zgodnie z treścią społeczną robisz coś
> pożytecznego, ale pytanie dlaczego teraz [i wcześniej]? Będziesz kolejną
> osobą, która nie mogąc uderzyć przełożonego, będzie kopała podwładnych?
> ;)

Nie atakuję tylko przestrzegam innych zanim zostaną wykorzystani tak jak ja.
Przypisujesz mi chyba swoje motywy.

28. Data: 2005-08-20 15:57:59

Od: "J." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslę że niektórzy komentujący moje ostrzeżenie sami mogą być terapeutami
którzy mają coś na sumieniu. W związku z tym mogą próbować zdewaluować moją
wypowiedź, chcieć mi troszkę dowalić, itp.

29. Data: 2005-08-20 16:35:06

Od: "J." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Winnych? a niby czego? Za swoje problemy odpowiedzialny jestem ja, za
wygłaszane kłamstwa czy bzdury, czynione manipulacje - odpowiedzialni Ci którzy
to robią. Na pewno nie ja. Chyba masz problem z zakceptowaniem
odpowiedzialności terapeutów za ich błędy/niewiedzę itp. i próbujesz winę
wmówić mi. Ja bym nigdy takich bzdur nie powiedział, chociaż psychologią
interesuje się tylko amatorsko.

30. Data: 2005-08-20 18:53:38

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moją
> wypowiedź, chcieć mi troszkę dowalić, itp.

O, o, to właśnie ...
Jesteś coraz bliżej prawdy o nas ...

Re: proszę o pomoc
Ciągnie się od dziecka (teraz ślina).