odśnieżanie

1. Data: 2009-10-11 11:40:49

Temat: odśnieżanie
Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zima idzie. Stąd pytania:
1.Czy w przypadku gdy od chodnika i połączonej z nie ścieżki rowerowej
oddziela mnie pas zieleni, którego właścicielem nie jestem ja, mam obowiązk
odśnieżania?
2. Jak postąpić w przypadku odgarnięcia śniegu z chodnika na mój płot (co
powoduje wymierne straty)?
pa pl.soc.prawo też wrzucę :(
CEzarys

2. Data: 2009-10-11 13:52:35

Temat: Re: odśnieżanie
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cezarys wrote:
> Zima idzie. Stąd pytania:
> 1.Czy w przypadku gdy od chodnika i połączonej z nie ścieżki rowerowej
> oddziela mnie pas zieleni, którego właścicielem nie jestem ja, mam
> obowiązk odśnieżania?

te przepisy to jest w ogóle jakis kretynizm. Na to płacimy podatki aby
odśnieżaniem zajmowały sie odpowiednie słuzby.

3. Data: 2009-10-11 15:19:38

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> te przepisy to jest w ogóle jakis kretynizm. Na to
> płacimy podatki aby odśnieżaniem zajmowały sie
> odpowiednie słuzby.

A ile tych podatków płacisz by wymagać odśnieżania
przed Twoją posesją?
Pewnie ze trzysta (no może czterysta) złotych. Za tyle
to można pewnie rocznie
zapewnić sprzątanie i odśnieżanie jakichś 3-4 m2.

Pozdrawiam emarcin

4497 (20091011) __________

4. Data: 2009-10-11 18:44:01

Od: Qwerty <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin pisze:

> A ile tych podatków płacisz

Wystarczająco dużo żeby takiego kmiotka jak ty zaprząc do łopaty.

5. Data: 2009-10-11 19:20:39

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwerty" <k...@j...pl> napisał

> Wystarczająco dużo żeby takiego kmiotka jak ty zaprząc do łopaty.

Ty pewnie też płacisz tyle podatków, że możnaby z nich nową drogę wylać...
prosto pod Twoją posesję?

6. Data: 2009-10-11 20:36:06

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczająco dużo żeby takiego kmiotka jak ty
> zaprząc do łopaty.

Cóż za erudycja. Pełna klasy i argumentów.
Jednak za mało płacisz by mnie, jak to określiłeś
"zaprząc".

Wracając do tematu - chyba takiemu "inteligentowi" jak
Ty -
trzeba jednak "łopatologicznie".
Jak się nie chce ruszyć czterech liter - to trzeba
zapłacić,
tyle że nie z naszej (czytaj państwowej) kasy,
a z własnej kieszonki.
Wiem to bolesne - bo to Twoje,
ciężko zarobione, pieniążki.

A ze wspólnej, to jednak należy finansować "towary"
pierwszej
potrzeby. Niestety śnieżek przed Twoją posesją w nich
się
jeszcze dłuuuugo nie załapie.

emarcin

4498 (20091011) __________

7. Data: 2009-10-11 20:54:58

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin wrote:

> [...]
> Jak się nie chce ruszyć czterech liter - to trzeba
> zapłacić,
> tyle że nie z naszej (czytaj państwowej) kasy,

ok ustalmy za każdy kto chce chodzić po tym chodniku musi płacić
właścicielowi opłatę za prawo Przechodu.

wybacz mój erudyto ale czemu to niby właściciel domu czy działki ma płacić
za odśnieżanie chodnika? równie dobrze innym prawem kaduka można by mu
nakazać zbudowanie chodnika i połowy jezdni.

przepis jest jakimś przeżytkiem z dawnych czasów i powinien zostać w końcu
usunięty.

Mimo szczerych chcęci nie potrafię znaleźć żadnego rozsądnego uzasadnienia
dla takiej praktyki.

8. Data: 2009-10-11 21:02:49

Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba jednak "łopatologicznie".
> Jak się nie chce ruszyć czterech liter - to trzeba zapłacić,
> tyle że nie z naszej (czytaj państwowej) kasy,

a może takiemu ćwierćinteligentowi jak Ty trzeba zadać pytanie dlaczego ja
odpowiadam za odśnieżanie działki której nie jestem właścicielem i która
mnie g.... obchodzi ????
bo zarząd dróg od 5 lat nie może znaleźć kasy żeby załatać dziurę z której
woda chlapie na mój płot, ale ja im mam charytatywnie odśnieżać ICH a nie
swój chodnik i to jest niby ok.....
moim zdaniem za działkę odpowiada WŁAŚCICIEL i prawne zmuszanie sąsiadów do
dbania o CUDZĄ działkę jest dowodem na to, że z władzą w końcu trzeba zrobić
porządek
bo kasa przelewa się na lewo przez stoczenie, prywatyzacje, kolesiów,
zbysiów, rysiów, mieciów itp a na utrzymanie państwa nigdy jej nie ma
ergo:
okrągły stół to porażka
lepiej było zrobić model rumuński gdzie czerwonych bandytów wystrzelali i
teraz takie tuski w piątej partii nie przychodzą po raz kolejny i nie
obiecują, że tym razem będą obrońcą narodu, a pryszczate małolaty wierzą i
głosują

9. Data: 2009-10-11 21:05:57

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa wrote:

> [...]
> wystrzelali i teraz takie tuski w piątej partii nie przychodzą po raz
> kolejny i nie obiecują, że tym razem będą obrońcą narodu, a

weź se zrób model rumuński i walnij baranka w najbliższy betonowy słupek.

poczytaj może jak wyglądała komuna w Rumuni i czemu sie tak skończyła jak
skończyła.

jest dobra okazja w związku z noblem.

10. Data: 2009-10-11 21:10:34

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"emarcin" <e...@p...com> wrote in message

[..]
> emarcin
>

> __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
> sygnatur wirusow 4498 (20091011) __________
>
> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Sugestia: http://odsiebie.com/pokaz/4929730---f96d.html

Qwinto

silnik pralki
Od czego zacząć - stan deweloperski