odstąpię "Terapia schematów w zaburzeniach osobowości borderline" - A.Arntz, H.van Genderen

11. Data: 2019-03-03 19:46:07

Temat: Re: odstąpię "Terapia schematów w zaburzeniach osobowości borderline" - A.Arntz, H.van Genderen
Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2019 o 13:33, gazebo pisze:

> a gdzie chodzisz?
nigdzie, nie potrzenbe mi to

> no popatrz, tak sie dziwnie sklada, ze nie jestem nauczycielem, masz
> rozum? cos ci tam sie belkocze? to ucz sie sam a nie ciagnij od innych

ucze się sam, czytam przynajmniej dwie książki tygodniowo

12. Data: 2019-03-04 19:51:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 18:46, Jivanmukta pisze:

> nigdzie, nie potrzenbe mi to

to moze logopeda :) bez urazy, to naprawde nic nie znaczacy zart

> ucze się sam, czytam przynajmniej dwie książki tygodniowo
i chcesz sie dzielic, to chwalebne, czemu jednak masz w posiadaniu do
oddania dosyc interesujacy temat?

--
gazebo

13. Data: 2019-03-05 18:44:49

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2019 o 19:51, gazebo pisze:

> to moze logopeda :) bez urazy, to naprawde nic nie znaczacy zart

> i chcesz sie dzielic, to chwalebne, czemu jednak masz w posiadaniu do
> oddania dosyc interesujacy temat?

ja nie jestem psychologiem, tylko programistą, zarobione pieniądze
przeznaczam na pomaganie

14. Data: 2019-03-05 19:05:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/03/2019 o 17:44, Jivanmukta pisze:

> ja nie jestem psychologiem, tylko programistą, zarobione pieniądze
> przeznaczam na pomaganie
serio? piszac popelniasz tyle literowek? inne chwile skupienia a na
grupe to tak na luzie? nie mam nic przeciwko

--
gazebo

15. Data: 2019-03-05 19:22:24

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2019 o 19:05, gazebo pisze:

> serio? piszac popelniasz tyle literowek? inne chwile skupienia a na
> grupe to tak na luzie? nie mam nic przeciwko

Jak piszę program to też popełniam dużo literówek, tylko kompilator
sprawdza mi składnię. Niecierpliwy jestem.

16. Data: 2019-03-05 19:29:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/03/2019 o 18:22, Jivanmukta pisze:

> Jak piszę program to też popełniam dużo literówek, tylko kompilator
> sprawdza mi składnię. Niecierpliwy jestem.
nie pomyslalem, dziekuje

--
gazebo

17. Data: 2019-03-16 07:52:48

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ale nie zauważyłem Twojego maila (mam dużo spamu) i już
wysłałem książkę do biblioteki IPiNu. W tej sytuacji mogę ci podesłać
inną książkę: "Jak oświecenie zmienia twój mózg. Nauka a transformacja
duchowa" Newberg, Waldman. Podaj adres na j...@p...onet.pl.

18. Data: 2019-03-16 18:14:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2019 o 06:52, Jivanmukta pisze:
> [...]
> wysłałem książkę do biblioteki IPiNu. W tej sytuacji mogę ci podesłać
> inną książkę: "Jak oświecenie zmienia twój mózg. Nauka a transformacja

trudno sie mowi, jednak dzieki

--
gazebo

Transy już ubogacają sport:)
Błyskawiczne działania tzw. opieki społecznej
Rosnie mlode pokolenie antysemitów.
ACTA 2 - Elephant in the room
Smolensk, wykleci, szczepionki ...