odwoluje grzybice stop

1. Data: 2000-10-24 12:12:33

Temat: odwoluje grzybice stop
Od: "Ewa" <m...@m...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)

jak w temacie. Byl to falszywy alarm (na szczescie ) Okazalo sie ze to byly
zwykle potowki. Wystarczyla tygodniowa przerwa w treningach by wszysko
dokladnie zniknelo, a stopy zrobily sie biale. Panikowalam dlatego
poniewaz pol roku temu przezylismy z synem identyczna sytuacje i zostala ona
zdiagnozowana jako grzybica. 3 miesieczne leczenie doustne, wymiana
obuwia, stres itp.

I w sumie nic nie pomoglo, bo to nie bylo to. Zawiedzona jestem p. doktor
ale nie bede robila szumu bo szkoda zachodu i nerwow.

Mam nauczke na przyszlosc i jestem bogatsza o nowe doswiadczenia. Trzeba
uwazac z diagnozami lekarskimi a czasami udac sie nawet do 2 lekarzy, by byc
pewnym (niestety).

Dziekuje wszystkim grupowiczon za listy na grupe i na priva. Mozna na Was
polegac.:)

Zycze milego dnia
Ewa

2. Data: 2000-10-26 09:55:33

Temat: Re: odwoluje grzybice stop
Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <m...@m...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pewnym (niestety).
>
> Dziekuje wszystkim grupowiczon za listy na grupe i na priva. Mozna na Was

Zeby zdiagnozowac grzybice potrzebne jest zrobienie wymazu z czesci skory w
laboratorium na mykologii. Bez tego ciezko rozpoznac w 100% grzybice golym
okiem bo jest wiele objawow wskazujacych na to ale nie zawsze to jest
grzybica. Moze tez byc to efekt wywolany bakteriami.

3. Data: 2000-10-27 08:22:05

Temat: Odp: odwoluje grzybice stop
Od: "Ewa" <m...@m...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "don Tomasino" <e...@p...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> okiem bo jest wiele objawow wskazujacych na to ale nie zawsze to jest
> grzybica. Moze tez byc to efekt wywolany bakteriami.

tak, teraz to juz wiem
Ale niestety za pierwszym razem p. dermatolog tylko zerknela znad okularow i
jednoznacznie stwierdzila ze grzybek.
Wiec leczylismy sie pzez 3 miesiace. Zaufalismy.
Niestety niepotrzebnie.

4. Data: 2000-10-27 17:50:18

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczyla tygodniowa przerwa w treningach by wszysko
Chyba rozowe ?

3 miesieczne leczenie doustne, wymiana
???
Gornicy uzywaja do tego jedynie masci i grzybica znika.
Info maja w GIGu w Katwoicach.

Sledziona
Wyzwanie: nienormalny kaszel
Odzywianie - glodówka zdrowotna