odzywka do włosów a jej brak

1. Data: 2007-09-29 13:48:56

Temat: odzywka do włosów a jej brak
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, dziś nie miałam pod ręką odżywki (do spukiwania, więc nie
obciążającej włosów), a ze z wanny mi się nie chciało wyłazić, to po umyciu
zawinęłam włosy w ręcznik, nałożylam piankę, suszę...nawet zapomniałam sie
zdziwić, że się rozczesywały bez problemu, dopiero po ułożeniu nie poznałam
fryzury: jakieś takie puszyste ale nie puszące się, wlasnie takie, jakie
mają być. Potestuję jeszcze, może to zły podpowiada ilosc kosmetyków, co to
psu na bude niepotrzebne nawet?

2. Data: 2007-09-29 15:50:16

Temat: Re: odzywka do włosów a jej brak
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania pisze:
> [...]
> mają być. Potestuję jeszcze, może to zły podpowiada ilosc kosmetyków, co to

Kup sobie szampon Schauma "Odbudowa i pielęgnacja" z masłem shea i
ekstraktem kokosa - perłowobeżowa butelka, czekoladowa zakrętka.
Zapomnisz o odżywce używanej osobno, tak samo o kłopotach z
rozczesywaniem, jak też o obciążonych włosach. Ja go stosuję co 3 mycie,
prócz szamponu dla dzieci. Wystarczy, włosy się pięknie rozczesują.

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

3. Data: 2007-09-29 18:46:09

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> włosach. Ja go stosuję co 3 mycie, prócz szamponu dla dzieci. Wystarczy, włosy

no ja uzywalam teraz Schauma przeciwlupiezowego profilaktycznie, dezieki za
namiar, sprobuje

4. Data: 2007-09-30 08:02:00

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> no ja uzywalam teraz Schauma przeciwlupiezowego profilaktycznie, dezieki
> za namiar, sprobuje

Haniu a czym farbowalas ostatnio wlosy? Bo ja jak mialam farbowane na
ciemniejszy to tez uzywalam tylko odzywki na koncowki tak profilaktycznie, a
jesli mam chocby rozjasnione pasemka wtedy juz problem rozczesywania powraca
z miejsca i bez odzywek ani rusz, a jak nie uzyjesz a wysuszysz wlosy to sam
puch na glowie ;)

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2007-09-30 17:45:16

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miejsca i bez odzywek ani rusz, a jak nie uzyjesz a wysuszysz wlosy to sam

ostatnio czekolada i gdzie niegdzie miedziane pasemko. Po wyszuszeniu stroszą
się i puszą, po daniu pianki i wyszuszeniu jest jednak ładniej niż z
zastosowaniem odżywki :)

h.

6. Data: 2007-10-01 06:20:38

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ostatnio czekolada i gdzie niegdzie miedziane pasemko. Po wyszuszeniu
> stroszą się i puszą, po daniu pianki i wyszuszeniu jest jednak ładniej niż

No to wlasnie ja zauwazylam dokladnie to samo, jak jeszcze nie mialam
pasemek rozjasnionych. Zrobilam sobie zmiane na glowie z jasnych blond na
czekoladowe :) Bylo super, tylko te odrosty no okropnie widoczne juz po 2
tyg. Dlatego zdecydowalam sie z powrotem troche wlosow rozjasnic, na razie
tylko pasemkami u gory, zeby wlasnie te odrosty nie byly takie widoczne. Ale
wracajac do tematu to jak byly czekoladowe to uzywalam odzywki na konce, i
pianke przed suszeniem, zeby nieco utrwalic fryzurke i swietnie sie
rozczesywaly i ladnie wygladaly, puszyscie, ale nie zbyt, teraz to juz znowu
przez te rozjasnione pasemkia musze na calosci odzywke uzywac.

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2007-10-01 13:56:23

Od: "mx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" wrote in message
> no ja uzywalam teraz Schauma przeciwlupiezowego profilaktycznie, dezieki
> za namiar, sprobuje
To ja polecę też Schaumę, ale taką w ciemnofioletowej butelce- daje taki sam
efekt, jak L'Oreal z nutrileum, o nakładaniu odżywki też można spokojnie
zapomnieć:)
--
wild

8. Data: 2007-10-01 16:58:41

Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fryzury: jakieś takie puszyste ale nie puszące się, wlasnie takie, jakie
> mają być. Potestuję jeszcze, może to zły podpowiada ilosc kosmetyków, co

Ja dzisiaj eksperymentalnie również nie posmarowałam włosów odżywką, tylko
umyłam je szamponem nawilżającym z avonu.
Efekt mnie zadziwił :)
Również nie było problemu z rozczesywaniem, a włosy były lżejsze i troszkę
bardziej puszyste niż zazwyczaj.
Wnioski z tego takie:
Zamierzam tylko co dwa mycia stosować jakąś maseczke lub odżywkę do
spłukiwania :)

Magia makijażu
potrzebuje totalnej mascary z truskawy
wiek