odzywki do paznokci

1. Data: 2002-09-24 15:26:48

Temat: odzywki do paznokci
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sa najlepsze odzywki do paznokci? Moje paznokcie ostatnio czesto
ulegaja zadziorom, dosyc latwo zaczynaja sie lamac. chcialabym je wspomoc
jakas dobra odzwyka.

1. Data: 2002-09-24 21:45:58

Temat: Re: odzywki do paznokci
Od: "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> Jakie sa najlepsze odzywki do paznokci? Moje paznokcie ostatnio czesto
> ulegaja zadziorom, dosyc latwo zaczynaja sie lamac. chcialabym je wspomoc
> jakas dobra odzwyka.

Na mnie podzialala odzywka avonu, oczywiscie, nie pamietam nazwy (jesli
chodzi o nazwy kosmetyklow, to mam skleroze postepujaca), ale bylo to cos z
diamentowym pylem chyba:))) jesli nie wiesz o co chodzi, poszukam gdzies,
pewnie znajde te nazwe... Smarowalam tydzien i efekty byly.

A jeszcze lepiej, to lykac tabletki drozdzowe, swietnie dzialaja na
rozdwajajace sie paznokcie,. przy okazji pomagaja na cere i wlosy,
pozdrawiam,

Aleksandra

1. Data: 2002-09-24 23:08:00

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" <d...@t...pl> wrote
> Jakie sa najlepsze odzywki do paznokci? Moje paznokcie ostatnio czesto
> ulegaja zadziorom, dosyc latwo zaczynaja sie lamac. chcialabym je wspomoc
> jakas dobra odzwyka.

sally hansen.
vs

1. Data: 2002-09-25 08:53:18

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:amqmdq$8p2$1@news2.tpi.pl...

> [...]
> diamentowym pylem chyba:))) jesli nie wiesz o co chodzi, poszukam gdzies,
> pewnie znajde te nazwe... Smarowalam tydzien i efekty byly.

Chyba jeszcze nawet zdaze zakupic, dzieki za rade, mam nadzieje ze podziala.
swoja droga bardzo lubie kosmetyki ztej firmy;)
choc w nowym katalogu nie widzialam odzywek

> A jeszcze lepiej, to lykac tabletki drozdzowe, swietnie dzialaja na
> rozdwajajace sie paznokcie,. przy okazji pomagaja na cere i wlosy,
> pozdrawiam,

łykam, ale chyba cos slabe efekty narazie daja

1. Data: 2002-09-25 10:41:49

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diamentowym pylem chyba:))) jesli nie wiesz o co chodzi, poszukam gdzies,
> pewnie znajde te nazwe... Smarowalam tydzien i efekty byly.

Mi tez bardzo pomogla, polecam.
Taki jakby olejek, ktorym smaruje sie paznokcie przez tydzien
Z pylem dimaentowym. Nazywa sie chyba "strong Results" ale nie jestem pewna
czy nie pomylilam z inna odzywka tej firmy

K.

1. Data: 2002-09-25 10:42:08

Od: "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pylem dimaentowym. Nazywa sie chyba "strong Results" ale nie jestem
pewna
> czy nie pomylilam z inna odzywka tej firmy
>
> K.

Dokladnie tak sie nazywa. Sprawdziwam w katalogu:))

Jest w nowym katalogu, str 23, kosztuje 19,90, promocja. A jesli chodzi o
tabletki drozdzowe, mysle, ze kuracja tabletki plus odzywka naprawde
pomoze:)

pozdrawiam!
Aleksandra

1. Data: 2002-09-25 13:34:36

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Sally Hansen-Triple strong...
Pozdrawaim Kasia

1. Data: 2002-09-25 14:58:45

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam podobny problem: moje paznokcie sa cienkie, rozdwajaja sie i szybko
lamia:(
Ale juz widac efekty po tym, jak zaczelam uzywac odzywki Rimmela (3 w1) i
lykac codziennie "wyciag ze skrzypu polnego z witaminami".
pozdrawiam,
Julianna

1. Data: 2002-09-25 22:14:05

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeszcze lepiej, to lykac tabletki drozdzowe, swietnie dzialaja na
> rozdwajajace sie paznokcie,. przy okazji pomagaja na cere i wlosy,

I znowu o tych tabletkach drożdżowych słyszę.... rzeczywiście dobrze
działają nie tylko na włosy ale także na cerę?
A może ktoś ma porównanie z "wyciągiem ze skrzypu polnego"? Co lepiej qpić?

--
sheba 19

1. Data: 2002-09-26 13:17:29

Od: Bozenka <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jest w nowym katalogu, str 23, kosztuje 19,90, promocja. A jesli chodzi o
> tabletki drozdzowe, mysle, ze kuracja tabletki plus odzywka naprawde

Sama odzywka nie jest w promocji. Promocja polega na tym, ze sie wybiera
dwa produkty i placi sie tylko 19,90 - tyle co normalnie kosztuje
odzywka :-)

Bozenka :-)

"Kobieta, która nie może być brzydka, nie jest piękna." (Karl Kraus)

strona www - rankingi?
Vivhy Normaderm czy cos w ten desen
krem przeciwzmarszczkowy
kuracja drożdżowa