off topic

1. Data: 2001-08-15 01:42:24

Temat: off topic
Od: "budosan2" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
Polecam wszystkim stronke www.marta.waw.pl
jest jeszcze co prawda "prawie" skonczona ale
podstawowy zarys juz widac. jest to prezetacja kandydatki do Sejmu RP
zapraszam do obejrzenia i mam nadziej na uwagi dotyczace tego co zmienic co
dodac a co odjac, zapraszam rownie do 'podrzocania' tematow merytorycznych
ktorymi chcielibyscie aby w swoim programie zawarla p.Marta

pozdrawiam
mm

1. Data: 2001-08-15 17:05:21

Temat: Re: off topic
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

budosan2 wrote:

> [...] jest to prezetacja kandydatki do Sejmu RP
> [...]zapraszam rownie do 'podrzocania' tematow merytorycznych

Np. "Gramatyka a Sejm" - moglby byc dobrym tematem....

MB

1. Data: 2001-08-15 20:43:07

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

budosan2 wrote:

> [...]
> dodac a co odjac, zapraszam rownie do 'podrzocania' tematow merytorycznych
> ktorymi chcielibyscie aby w swoim programie zawarla p.Marta

polskie znaki nie są poprawnie wyświetlane w oknie wydarzenia

Waldek

1. Data: 2001-08-16 06:35:00

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <5...@t...de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@t...de...

> polskie znaki nie są poprawnie wyświetlane w oknie wydarzenia
>
> Waldek

w slowie "podrzucania" nie ma polskich liter .....

--
Joanna
J...@e...pl

1. Data: 2001-08-16 18:25:42

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> [...]

prezetacja przez e z ogonkiem moze? :)))

a, bo to grupa kuchenna - dlatego nadziej

> dotyczace tego co zmienic co

rowniez?

> do 'podrzocania' tematow merytorycznych

tu mi rece opadaja

to w ogole nie jest po polsku

> polskie znaki nie są poprawnie wyświetlane w oknie wydarzenia
>
> Waldek

No to co. Poprawnie mozna pisac nawet bez znakow.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-08-16 18:52:12

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> tu mi rece opadaja

> to w ogole nie jest po polsku

> No to co. Poprawnie mozna pisac nawet bez znakow.

fakt, jak widzę, kto w polskim Sejmie siedzi i kto do niego kandyduje,
to się cieszę, że mieszkam po tej stronie Odry.
Na ww stronie nie ma jednak błenduff ortograficznych, ale znaki są źle
wyświetlane. Mam nadzienie, rze to poprafirz.

Waldek

1. Data: 2001-08-16 19:50:27

Od: "kigam" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <5...@t...de> napisał w
wiadomości news:3B7C165C.B09AB63E@t-online.de...
> [...]
> Na ww stronie nie ma jednak błenduff ortograficznych, ale znaki są źle
> wyświetlane. Mam nadzienie, rze to poprafirz.

O jak widzę to TY musiałeś wypisywać indeksy i tytuły profesorskie - Naszym
Władzą :)))))))
Przepraszam :)
Dziękuje w imieniu Marty za celną uwagę o p-literkach:)))
Jeszcze raz chciałbym przeprosić Cię że jestem POLAKIEM.
To jak będzie, historia się lubi powtarzać :))))))(?)
(czyżby Blitz Krieg):))))

--
ciepło pozdrawiam:)

1. Data: 2001-08-16 21:04:00

Od: "Ewa" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moze myle sie, jezeli chodzi o Grupe i Jej kontekst spoleczno-polityczny ?
(mylno-bledny adres ?)
Ale na Czym polega (tak na Prawde Prawde) bycie PPOOLLaakkiemm, na jednej i
drugiej stronie Wielkiej Rzeki ?

Ja tu Grupe serdecznie pozdrawiam (z innej rzeki i Jej brzegu), Wszystkim
zycze sukcesow w nadchodzacych Wyborach (i szczesliwej Gwiazdki) jak rowniez
pomyslnego Krolika...
z Dalida (wlasnie leci u sasiadow)

--
Niesz !

1. Data: 2001-08-17 06:25:44

Od: "kigam" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> Moze myle sie, jezeli chodzi o Grupe i Jej kontekst spoleczno-polityczny ?
> (mylno-bledny adres ?)

Czytaj i pisz , życzę Ci tego.
A teraz jeszcze po raz trzeci i Ciebie _PRZEPRASZAM_!!!!!!!!!!
(to jest Twój kontekst - understanding ?)

> Ale na Czym polega (tak na Prawde Prawde) bycie PPOOLLaakkiemm, na jednej i
> drugiej stronie Wielkiej Rzeki ?

Spójrz głęboko do swojego serca - będziesz wiedziała:)))))

> [...]
> zycze sukcesow w nadchodzacych Wyborach (i szczesliwej Gwiazdki) jak rowniez

Twe dary - przyjmujemy, całym naszym gorącym i szczerym sercem:))))))))

?
--
jeszcze jak gorąco, pozdrawiam:)

1. Data: 2001-08-17 19:38:00

Od: "Ewa" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Waldku...

Inch' Allah !

--
Niesz !

Re: !!!! Free XXX Pictures !!!! 7929 [2/2]
NSP
Zeberka po meksykansku
ruskie pierogi
jablka w sloiki