okna pcv

1. Data: 2002-11-08 09:33:24

Temat: okna pcv
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bede miala niedlugo wstawiane nowe okna.Pytalam czy zdaza w jednym dniu
wstawic, 2 okna i drzwi balkonowe w duzym pokoju,Powiedzieli ze tak, no
chyba ze bedzie zimno.I stad moje pytanie jak to u was wygladalo?Przeciez
nie zrobia mi dziury w scianie, tzn wyjma okna i przyjda na drugi dzien?
zamarzlabym:-)
Beatka

1. Data: 2002-11-08 09:37:58

Temat: Re: okna pcv
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
> [...]
> nie zrobia mi dziury w scianie, tzn wyjma okna i przyjda na drugi dzien?

U mojej mamy wymieniali okna (2 sztuki) kilka godzin. Posprzatali po sobie,
zabrali stare okna i poszli :)

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-11-08 09:57:22

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
> [...]czy zdaza w jednym dniu wstawic, 2 okna
> i drzwi balkonowe w duzym pokoju

Wstawić na pewno (u mnie na budowie machnęli 8 okien, raczej
sporych, w ciągu dniówki). Gorzej z demontażem starych. Ale o
ile pamiętam wymianę w mieszkaniu, powinni dać sobie radę.

> [...]
> nie zrobia mi dziury w scianie, tzn wyjma okna
> i przyjda na drugi dzien? [...]

Tu bym nie była taka pewna, w końcu to nie oni będą marzli ;)
Przy wyżej wspomnianej wymianie tak mnie właśnie urządzili -
jednego dnia wywalili wszystkie stare i zamontowali tyle, ile
się udało, resztę zostawili - a pora roku była mniej więcej taka
jak teraz. Od tego czasu zmądrzałam i teraz po prostu zrobiłabym
awanturę na temat "proszę sobie tak zaplanować pracę, żeby na
noc dziur nie zostawiać". Grunt to nie dać się sterroryzować
fachowcom - w końcu to Ty im płacisz :)

Pozdrawiam ciepło :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-11-08 11:29:42

Od: "Kasia" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, właśnie wczoraj skończono w moim mieszkaniu wymianę okien. Wymienili
2 duże okna 140x 240, okno plus drzwi balkonowe, okno w łazience 50x50, w
jednym dniu zdemontowali stare, założyli i zapiankowali nowe, drugiego dnia
po zaschnięciu pianki, przyjechali zaszplachlowali i zagipsowali dziury
wokół okien, pomalowali jeszcze na biało wokół okien.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-11-08 11:59:23

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za otuche:-))
mam nadzieje ze jak jzu wstawia nie bedzie mi wialo , bo teraz to zamarzam
na tym 11 pietrze.......
pozdrowka
Beatka

1. Data: 2002-11-08 15:46:47

Od: Rav_V3k <u...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 08-11-2002 12:59 z sekundami, gdy "J.K" napisał(a) tak:
> dzieki wszystkim za otuche:-))
> mam nadzieje ze jak jzu wstawia nie bedzie mi wialo , bo teraz to zamarzam
> [...]

Przynajmniej widok musisz mieć piękny :-))

--

::: Rafał :::

1. Data: 2002-11-08 16:36:18

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rav_V3k <u...@k...home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqgm7u$c9p$...@n...tpi.pl...

> Przynajmniej widok musisz mieć piękny :-))
>
> --
>
> ::: Rafał :::

Ano mam na zalew, codziennie widze jak promy wplywaja i odplywaja.Chociaz
teraz widocznosc mam ograniczona ze wzgledu na szybka ciemnosc:-)))

Beatka

1. Data: 2002-11-10 15:42:54

Od: Marek Szapajko <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede miala niedlugo wstawiane nowe okna.Pytalam czy zdaza w jednym dniu
> wstawic, 2 okna i drzwi balkonowe w duzym pokoju,Powiedzieli ze tak, no
> chyba ze bedzie zimno.I stad moje pytanie jak to u was wygladalo?

To jest pół dnia roboty. A to ,,zimno'' to znaczy coś około -10stC
bo to minimalna temperatura pracy pianki montażowej :-)

--
Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie

karaluchy - jak sie tego pozbyc ???
pytanie do uzytkownikow kuchni z plytami ceramicznymi
Katowice ( Mysłowice ) odkupie betoniarkę, za rozsądna cenę
Mieszkanie w 3D- program?
kuchnia elektryczna