Ender

121. Data: 2010-03-01 13:07:18

Temat: Re: Ender
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
news:hmgdgn$mca$2@atlantis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Robaczek zazdrosny? A fe... takie nieładne uczucia...
>
> Qra

hehehe - Qrczaczku ;DDD
Przecież ja działam w zupełnie innej sWerze: olśnień, przebłysków
zrozumienia, wieczystości niezmienniczych.
Ender żyje chwilą (punktem czasowym), a ja płaszczyzną czasu
bez granic - co jedno oczywiście nie wyklucza drugiego,
a wręcz wspomaga. :-)
My się z ENderkiem uzupełniamy. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

122. Data: 2010-03-01 13:07:26

Temat: Re: okret podwodny - psychologicznie
Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> To ja już wiem, skąd u Ciebie to widzenie aury!
>
> Qra, a czy jak wyjdę na słonko, to będę bardziej pomarańczowa niż brązowa?
Vilar ? Hmmm ;)
IMHO Tobie trzeba zieleni - ale o tym kiedy indziej i w ogóle inaczej ;)

123. Data: 2010-03-01 13:09:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A mnie się podobał pod wieloma względami. Fabuła owszem - prosta, ale
> piękna. Najbardziej rozbawił mnie komentarz mojego męża od razu po
> seansie: "Po czyjej stronie byłaś? Bo ja trzymałem z Avatarami." ;)

Mój powiedział, że tego badziewia nie będzie oglądał. Więc nie wiem, z kim
on trzyma.

Qra

124. Data: 2010-03-01 13:11:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> To jak przedstawiasz sprawę? :-)

Po linii partii. Bum - chlup - tadam!

Qra, moje dziecko się zasadniczo samo wyedukowało, na serii z BBC

125. Data: 2010-03-01 13:15:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>

> Boszeszszsz... jakie to żenujące.
> Edek, właśnie wydałeś wyrok na mojego małego
> i jak będę w twoim wieku to go odstrzelę,
> żeby zachować jakieś resztki godności.
> Tak powinien postąpić każdy facet honoru, nie sądzisz? ;-)
> ENder

hahaha
Zrobiłbyś głupio ;DDD
Seks to nie tylko harmonizowanie osobowości, ale także przyjemność
zwłaszcza ten opierający się na erotyzmie. :-)
Qry nie sluchaj bo nie wie dlaczego sirtaki tańczą sami faceci
w jednej linii. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

126. Data: 2010-03-01 13:16:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> Vilar ? Hmmm ;)
> IMHO Tobie trzeba zieleni - ale o tym kiedy indziej i w ogóle inaczej ;)

Zazdrość czy nadzieja?

Qra

127. Data: 2010-03-01 13:18:05

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Po linii partii. Bum - chlup - tadam!
>
> Qra, moje dziecko się zasadniczo samo wyedukowało, na serii z BBC

Planeta Ziemia?

Stalker

128. Data: 2010-03-01 13:20:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> Ender żyje chwilą (punktem czasowym), a ja płaszczyzną czasu
> bez granic - co jedno oczywiście nie wyklucza drugiego,

To ty się tylko módl, żeby nowy samiec alfa też tak to odbierał, bo jak
nie, to tak Ci "jajka poszarpie", jak niejeden młody przewodnik stada
staremu :-)

Stalker

129. Data: 2010-03-01 13:22:41

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora