Ender

141. Data: 2010-03-01 13:51:05

Temat: Re: Ender
Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hmgg3a$an6$1@news.task.gda.pl...

> Bo jest fantastyka i fantastyka :-)
>
> Avatar zalicza się jednak mimo wszystko do tej pierwszej fantastyki,
> rzekłbym "laserowo-przygodowej"...
>
> Jak ktos ma ochotę na coś więcej niż tylko efekty, to polecam serial (ten
> z 2004) "Battlestar Galactica". Prawdziwe SF moralnego niepokoju
Z czasem erial zmiękł, ale na początku - full wypas ;)
Jeden z lepszych odcinków - jak tortulowali tego androida.

142. Data: 2010-03-01 13:59:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czerwony wrote:

> Z czasem erial zmiękł, ale na początku - full wypas ;)
> Jeden z lepszych odcinków - jak tortulowali tego androida.

Chiron ostatnio zastanawiał się jak głęboko wsadziłbym mu widły w plecy
podczas walki z muzułmanami i traf chciała akurat oglądałem odcinek, w
którym pojawił się "Pegasus" z bezwzględną panią admirał na pokładzie,
która błyskawicznie skonfliktowała się z dowódcą "Galactiki" i oboje
stanęli przed dylematem co zrobić "ze sobą nawzajem" zaraz po tym jak
wspólnymi siłami zniszczą "Ressurection ship" :-)

Stalker

143. Data: 2010-03-01 14:19:35

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> http://film.gazeta.pl/film/2,23804,4322003,-18037750
,,116421890,2925.html
> Dosyć mocno przeżywam Avatar ostatnio (pójdę pewnie na to jeszcze ze 2
> razy).
> Pod bardzo różnymi względami.
> Pogadajmy może pod kątem archetypów i świadomości zbiorowej Junga

Czy Avator ma w sobie jakies glebsze tresci czy archetypy?
Nie ogladalem a w recenzji czytalem
ze nie posiada jakby (ale wiadomo jakie moga byc recenzje... ).

Druch

144. Data: 2010-03-01 14:25:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 12:59:15 +0100, Ender napisał(a):

> (...)
> Facet ma mieć tylko jedną fascynację - docelową kobietę,
> wtedy jest dla niej interesujący.
> Przynajmniej dostatecznie.

Chciałam to napisać, dokładnie to, ale się wstydziłam ;-)

--

Ikselka.

145. Data: 2010-03-01 14:31:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 13:47:46 +0100, medea napisał(a):

> Widziałam zajawki i też się szykuję mimo wszystko.
>
> Ewa

No, ja też pójdę, choć nie lubię bajek kinowych. Ale grafika mię się podoba
wybitnie.
--

Ikselka.

146. Data: 2010-03-01 14:32:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 13:53:39 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Robaczek zazdrosny? A fe... takie nieładne uczucia...

Też mam takie wrażenie :-)

--

Ikselka.

147. Data: 2010-03-01 14:35:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 14:39:59 +0100, Stalker napisał(a):

> Jak ktos ma ochotę na coś więcej niż tylko efekty, to polecam serial
> (ten z 2004) "Battlestar Galactica". Prawdziwe SF moralnego niepokoju
> :-) Przegląd psp-owych dyskusji z ostatnich lat w 4 sezonach :-)

O, dzięki. Poszukam.
--

Ikselka.

148. Data: 2010-03-01 14:37:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 14:44:07 +0100, Ender napisał(a):

> Co? Chcesz wyrwać mi serce Ixi?
> Ja bym dla ciebie poszedł nawet na kroniki filmowe!
> Ja wiem, ze sci-fi to trudne klimaty...
> dużo sci...
> i w ogóle...
> ale ufam, że dasz radę! ;-)
> ENder

No dooobra, przecież mówię, że na "Alicję" pójdę :-)
--

Ikselka.

149. Data: 2010-03-01 15:05:09

Temat: Re: okret podwodny - psychologicznie
Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> Wymienione składniki kojarzą mi się na niebiesko. Zielona za to natura,
> flora dokładniej. Chyba że metaforą sięgasz głębiej... Mam zwiewać?

Nie, wchodzę konkretnie na symbolikę pewnej tradycji szamańskiej.

Tak - zwiewaj ;)))

150. Data: 2010-03-01 15:18:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Też mam takie wrażenie :-)
> --
> Ikselka.

Gdyby ENder odkrył nowe prawo liczbowe, nowy model CZASU,
energii, masy, nowy mechanizm ukazujący coś pouczającego, czy
pożytecznego dla ludzi - to nie byłbym zadrosny, lecz dumny, że
Polak potrafi.
Jak Ty sobie Ikselko wyobrażasz: czego mógłbym zadzrości
ENderowi tu na grupie liczącej kilkanaście aktywnych osób,
które tracą czas na wymianę emocjonalnych ochów i achów,
jednym uchem wlatujących, drugim wylatująych - nie pozostawiając
po sobie śladu jak pisany palcem po wodzie list do nikąd... ;)
Robakks

Jadłeś - nie jedź !
Izie
Cała prawda o seksie.