okulary

1. Data: 2005-12-19 09:00:17

Temat: okulary
Od: "neo" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy można nosić okulary sprzedawane w supermarkietach(nie chodzi o przeciw
słoneczne)

2. Data: 2005-12-19 09:38:09

Temat: Re: okulary
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neo" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> czy można nosić okulary sprzedawane w supermarkietach(nie chodzi o przeciw
> słoneczne)

Nosić można.

Ale nie ma to jak wizyta u optyka który dokładnie zbada wzrok (nie tyko
komputerowo ale i ręcznie) dobierze szkła i wstawi je do oprawek.

Pozdrawiam

Seco

3. Data: 2005-12-19 10:34:19

Temat: Odp: okulary
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik neo <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:do5stb$cn3$...@n...news.tpi.pl...
> czy można nosić okulary sprzedawane w supermarkietach(nie chodzi o przeciw
> słoneczne)

Można nosić wszystko lub prawie wszystko. Z tego co wiem, nie
można nosić broni palnej bez pozwolenia.

W moim domu jest 10 szt. okularów kupionych w aptece a 18 zł.
Są rozłożone w specjalnych miejscach: jak lodówka w piwnicy itp.
Służą jako okulary podręczne.

Ukłony

m.z.

4. Data: 2005-12-19 19:06:09

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy można nosić okulary sprzedawane w supermarkietach(nie chodzi o przeciw
> słoneczne)

nie, sluza jedynie jako zastepcze w razie tzw awarii (zbicie, zgubienie).
Nie ma na nich np okreslonego rozstawu zrenic, co jest wazne przy okularach
korekcyjnych. Proponuje badanie przez okuliste i dobor okularow i wykonanie
w klasycznym zakladzie optycznym.

pozdr.

casus

Pory / czyszczenie ?
lekarz od płuc we wrocławiu
strzelanie w kolanie - do jakiego lekarza?
krostki na głowie
tomografia w Łodzi