olejmy tych trolli

1. Data: 2003-07-19 21:38:00

Temat: olejmy tych trolli
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sa wakacje - gowniarstwo dorwalo sie do internetu. trolle byli i beda, co
jakis czas sie pojawiaja. moim zdaniem najlepiej by bylo nie odpoiwadac, nie
reagowac na zaczepki.

1. Data: 2003-07-19 21:54:26

Temat: Re: olejmy tych trolli
Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

To może gorącym olejem ?;)

fata

P.S. Osz kurde, nie wiedziałam, że jestem sadystką ;)

1. Data: 2003-07-19 23:43:10

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-19 23:38, Użytkownik *rena* w chwili przypływu inwencji
twórczej zasiadł przy klawiaturze, a jego natchnione palce wyczarowały z
klawiatury te oto słowa:

> sa wakacje - gowniarstwo dorwalo sie do internetu. trolle byli i beda, co
> jakis czas sie pojawiaja. moim zdaniem najlepiej by bylo nie odpoiwadac, nie
> reagowac na zaczepki.

Kiedyś to jesczze się robił porządek jak pzychodził pierwszy rachunek za
telefon i modem szedł wtedy pod klucz, ale teraz neostrady pobudowali ;-))

--
"Śmiech - to szczere królestwo człowieka." (Francois Rabelais)

1. Data: 2003-07-20 00:05:25

Od: "troll_alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakis czas sie pojawiaja. moim zdaniem najlepiej by bylo nie odpoiwadac,
Słuszna racja i popieram. W pierwszej kolejności olejmy "walkie talki" i tę
rozginekologizowaną Lię.
Potem ciotki rewolucji czyli cherokee, Hamerlę i czaplę oraz the hero
Voldemorth from DDR.
A na deser bananową Bassett.
troll_alex

1. Data: 2003-07-20 00:15:13

Temat: Re: olejmy tych trollów
Od: "troll_alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakis czas sie pojawiaja. moim zdaniem najlepiej by bylo nie odpoiwadac,
Aby pozostać w poetyce tego postu zmieniłem też nagłówek zwany topicem.
troll_alex

1. Data: 2003-07-20 00:18:01

Od: "troll_alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> Kiedyś to jesczze się robił porządek jak pzychodził pierwszy rachunek za
> telefon i modem szedł wtedy pod klucz, ale teraz neostrady pobudowali
;-))
O urwał nać! Te neostrady pobudowali i une zbłundziły pod strzechy. Co to
się wyprawia, koniec świata, kaczka w locie na bosaka.
troll_alex

1. Data: 2003-07-20 01:19:39

Od: "Zuza" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

:-))))))))))))))))) Boli mnie brzuch nie z przejedzenia. Ze smiechu
prawdopodobnie.
Zuzka

1. Data: 2003-07-20 12:05:03

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jul 2003 03:19:39 +0200, "Zuza" <g...@p...fm> wrote:

>:-))))))))))))))))) Boli mnie brzuch nie z przejedzenia. Ze smiechu
>prawdopodobnie.

Zuza, czy Ty piszesz z nieistniejacego adresu?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-20 12:31:34

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> :-))))))))))))))))) Boli mnie brzuch nie z przejedzenia. Ze smiechu
> prawdopodobnie.
> Zuzka

Moze to jednak po ciescie ;p

Mor.